Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 22:14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 14 nov 2010 18:09 
Offline

Geregistreerd: za 06 nov 2010 20:21
Berichten: 2
Ik probeer al even een Canon MP560 toe te voegen aan het draadloos netwerk. Helaas, ik krijg het niet voor elkaar. :(

Bij het zoeken naar draadloze netwerken vind de printer er verschillende, waaronder de mijne. Het invoeren van het wachtwoord is waar het op strand: ik krijg de melding "Failed to connect to the access point". Vanaf hier allerlei stapjes bekeken maar weet niet goed waar te starten met zoeken.

Ik twijfel inmiddels zelfs of het WEP wachtwoord in de loop der jaren verandert is maar weet niet waar ik dan kan terugvinden of veranderen (de PC kent gelukkig wel de goede...).
Via 192.168.2.1 zie ik allelei interessante tabs, maar niet iets waar het koppelen van randapparatuur uit blijkt (ik heb een zilverkleurige EB).
De printer heb ik inmiddels bedraad geïnstalleerd met de CD-ROM en daarna weer draadloos proberen te koppelen, maar helaas (ook niet als ik eerst de printer aanzet en daarna de PC).
Mijn mobiele telefoon heeft ooit kortstondig aan het netwerk gehangen (wifi) maar kan sindsdien er ook niet meer op (wat ik vrijwel nooit probeer).

Hoe nu verder?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 17 nov 2010 14:41 
Offline

Geregistreerd: za 06 nov 2010 20:21
Berichten: 2
Anyone? :)

Ik heb het vermoeden dat het om een 'vlaggetje' gaat, maar welke?

Thanks!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling