Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 17:19

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 18 okt 2010 15:43 
Offline

Geregistreerd: ma 18 okt 2010 15:11
Berichten: 3
Hallo, wie kan mij helpen mijn Nintendo DS lite aan te sluiten op Wifi?

Ik heb al gekeken bij andere items op deze site, begrijp het een beetje, maar kan het niet voor elkaar krijgen.

HELP


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 18 okt 2010 17:46 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Ten eerste: de standaard tekstkleur leest veel prettiger dan de door u gebruikte kleuren.

Ten tweede: even Google gebruiken met als zoekwoorden "Wifi Nintendo" levert deze site op. Daarin staat dat de Nintendo DS lite alleen werkt met WEP encryptie. U moet dus de SX55x op WEP zetten. Dit betekent ook dat alle andere randapparatuur wat op de SX55x aangemeld is, opnieuw moet aanmelden.

Succes.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 22 okt 2010 15:30 
Offline

Geregistreerd: ma 18 okt 2010 15:11
Berichten: 3
Hallo Marcel,

Jammer dat je met kritiek op mijn creativiteit moet beginnen! Maar speciaal voor jou dan maar standaard.

Ik heb inderdaad al begrepen dat het een WEP moet worden. Van iemand op dit forum in 2007 al gelezen dat je daarvoor op een speciale pagina moet zijn (192.168.2.1), heb dit uitgeprobeerd, maar kan er niet inkomen. Er wordt om een code gevraagd. Admin geprobeerd, wil niet. Mijn WPA sleutel geprobeerd (26 karakters), wil ook niet. Dus ik kan niks beginnen. Verder weet ik ook niet hoe het dan wel moet. Dus misschien ben je geneigd het stap voor stap aan mij uit te leggen?

Bvd.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 26 okt 2010 22:04 
Offline

Geregistreerd: di 29 aug 2006 21:09
Berichten: 8
Wat voor type modem heb je staan van KPN.
Verschillende modems hebben verschillende pagina's om op de webinterface te komen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 28 okt 2010 13:53 
Offline

Geregistreerd: ma 18 okt 2010 15:11
Berichten: 3
Hallo Snelle Henk,

Dank voor je reactie. Ik heb een Siemens (zilver). Ondertussen is het me gelukt op de pagina te komen, maar verschillende mensen geven mij verschillende adviezen: WEP zou gemakkelijker te kraken zijn, zit ik niet op te wachten, natuurlijk. Een ander geeft aan dat ik het gerust kan omzetten, geen probleem. Dus ik ben even aan het filteren wat ik het beste zou kunnen gaan doen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling