Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 19:51

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 29 jun 2009 16:21 
Offline

Geregistreerd: wo 25 maart 2009 12:56
Berichten: 3
Via een ander forum (http://ndss.nl) wordt de volgende oplossing van dit probleem gegeven.
Zet de MTU eerst op 576 (dit is de oorspronkelijke MTU waarde van het gehele internet) en update dan de DSi.
Daarna kan deze MTU weer op zijn default waarde worden gezet.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 28 sep 2009 13:28 
Offline

Geregistreerd: ma 28 sep 2009 12:02
Berichten: 1
is dit nu al opgelost heb net een dsi gekocht en geen verbinding met de Experiabox zwart (kpn voor heen planet


wil het de graag op


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2009 20:24 
Offline

Geregistreerd: vr 29 mei 2009 16:46
Berichten: 30
En dan nu de DEFINITIEVE oplossing. Vandaag de nintendo DSi getest op experiabox TG787 (de opvolger van ST780). Binnen drie minuten werkte internet al op de DSi ...(!)
Perfect, totaal geen problemen zoals bij de huidge speedtouch 780.

Na een aantal maanden eindelijk een oplossing voor het probleem waar veel mensen mee kampen (zie ook ander bericht hierover op dit forum).
Alleen jammer dat ik zelf eea heb moeten uitzoeken ipv via het KPN webcare team.

Advies aan iedereen die dezelfde problemen ondervind met de ST780.
Ga gewoon je "oude" ST780 lekker omruilen bij KPN voor een TG787 (de opvolger ervan) zodat je normaal kan internetten op je DSi via HetNet.

PS. Met de TG787 zijn ook gelijk alle problemen met nokia telefoons opgelost (!)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2009 12:35 
Offline

Geregistreerd: za 14 nov 2009 16:52
Berichten: 5
Na problemen met snelheid en telefonie, heb ik onlangs een nieuwe EB (zwarte Thomson 787) gekregen.
Voorheen had ik een oude Siemens. Alles in huis werkte!
1 bedrade pc, 1 laptop draadloos, 1 NINTENDO WII met internet!!! en een DSi met internet~!!!
Nu heb ik een "beter"EB, maar op de pc moest ik heel veel doen om hem op de EB aan te sluiten (draadloos) iets met de netwerkkaart?, na opnieuw installeren van Win XP doet hij het nu wel, de laptop(Vista) heeft veel meer snelheid! geen probleem met contact maken, maar de WII en DS kan ik dus kennelijk wel vergeten? terwijl we deze heel veel gebruiken!
Wel heel raar, ik heb met bv de DS al op heel veel openbare Wifi plekken zonder problemen internet verbindingen gehad, maar thuis wil niet lukken?!?!?!
Iets met de bekende WPA/Wep codes...

Is er al meer bekend over een oplossing???

mama moerasbewoner

ps@ KPN: kunt u een oude siemens EB sturen? dan maar lage snelheid en telefonie storingen, maar wel alle apparaten een internetverbinding!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 17 nov 2009 14:06 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
moerasbewoners schreef:
ps@ KPN: kunt u een oude siemens EB sturen? dan maar lage snelheid en telefonie storingen, maar wel alle apparaten een internetverbinding!


Helaas is het niet mogelijk om een Siemens EB te sturen. Dit product wordt niet meer aangeboden en is uitgefaseerd.

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 17 nov 2009 20:15 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
moerasbewoners schreef:
kunt u een oude siemens EB sturen? dan maar lage snelheid en telefonie storingen, maar wel alle apparaten een internetverbinding!



De oplossing is heel simpel. Surf even naar marktplaats.nl en daar worden nog diverse "oude" siemsnboxen aangeboden. Eventueel heb ik er hier ook nog 2 liggen. Bij intresse even pmèn svp.

Edit: op marktplaats tel ik er vlug even 5 siemsnboxen op 1 pagina die voor +-15 euro voor u kunnen zijn. Als u de box aankoopt en thuis even hard reset (via de paperclip methode) haalt deze de laatste firmware weer op en kunt u weer bellen én internetten :wink:


Groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 30 okt 2010 16:23 
Offline

Geregistreerd: za 30 okt 2010 15:27
Berichten: 2
Heb hier hetzelfde een DSi en een experia box die niet wil verbinden.

Heb KPN gebeld en ik krijg een experiabox TG787 (of zoiets) ,de opvolger van ST780 toegestuurd, moet alleen verzendkosten betalen (a 7 euro).

Vind ik een mooie oplossing, die 7 euro heb ik er wel voor over.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 15 nov 2010 14:25 
Offline

Geregistreerd: zo 27 aug 2006 19:55
Berichten: 23
Woonplaats: Almere
En????

Kan je nu je DSi wel verbinden????


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 15 nov 2010 17:00 
Offline

Geregistreerd: za 30 okt 2010 15:27
Berichten: 2
Ja, zonder problemen.
Zelfs mijn Wifi mediastreamer waar ik speciale Wifi instellingen voor moest maken werkt nu ook zonder aanpassingen.

Ben tevreden :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 15 nov 2010 17:21 
Offline

Geregistreerd: zo 27 aug 2006 19:55
Berichten: 23
Woonplaats: Almere
Super! bedankt voor antwoord!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling