Geachte mevrouw / meneer, Ik heb een draadloze verbinding tussen mijn pc (XP) en mijn printer (MP800R) (via mijn experiabox van het Net). Nadat ik de drivers via de download op uw site heb geïnstalleerd heb, werkt deze naar behoren. Echter, zodra ik pc en printer uit heb gezet en opnieuw heb opgestart geeft Network Tool de printer wel aan in een dialoogvenster maar deze staat dan "off line" (de printer staat echt aan, en ook de knop Update helpt niet). Indien ik de drivers verwijder en via de hiervoor genoemde download opnieuw installeer (bij de poortkeuze viank ik de BJN-poort aan), werkt de verbinding weer naar behoren. Op mijn pc is ook Norton Protection Center / Norton Internet Security geïnstalleerd.
Ik heb al contact gehad met Canon, maar zij geven aan dat "de experiabox vermoedelijk het signaal beïnvloed".
Heeft iemand een idee wat ik moet doen om een structureel goed werkende verbinding te verkrijgen tussen pc en printer? Alvast bedankt voor uw hulp. Met vriendelijke groet, Martijn Broers
|