Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 25 mei 2025 18:55

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: wpa2 met radius server?
BerichtGeplaatst: do 24 mei 2007 02:20 
Site Admin

leuk project. ik ben nogal geintereseerd geraakt mijn netwerk te beveiligen met wpa2 en radius server. iemand die al gedaan? of heeft hier plannen voor. met wpa2 en radius server kan en zeer hoge veiligheid worden gegarandeerd voor draadloze netwerken.

kortom, iemand idee hoe je zoiets installeerd?

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 mei 2007 06:29 

http://www.freeradius.org/ :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 mei 2007 23:09 
Site Admin

ai! foutje bedank :cry: onder de siemens box (gaan we weer) kan je wel en radius server installeren. helaas, de speedtouch heeft alleen wpa2-eas als hoogte beveiliging on board :cry: en gezien ik met die laatste moet draaien om mine te testen heeft het voor nu nog weinig zin om dit te gaan installeren.

ik heb wel gisteren beetje rond gekeken op de genoemde link freedradius.org alleen daar is bijna niet wijs uit te worden, sterker nog, het installatiebestand vanuit winrar is al niet wijs uit te komen. dus mocht iemand hier en volledige instal idee kunnen schrijven alvast thanxs :P

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2007 17:28 
Site Admin

ik ben niet iemand die vlug opgeeft, maar in dit geval hou ik het voor gezien. het is echt rete moeilijk om een radius server te inplanteren. je moet zowieso als kennis hebben van minimaal windows server 2003 en daarnaast is het installeren van een radius ook minstens net zo moeilijk. dus helaas pindakaas :wink:

groet marcel

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]