Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 23:43

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 26 feb 2011 11:27 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
KPN introduceert twee nieuwe tv ontvangers van Motorola voor Interactieve TV. Het gaat om de 1903 die gratis is bij een abonnement. De 1963 is een versie met harddisk goed voor ca. 200 uur opnemen. De meerprijs is 4 euro per maand. De zapsnelheid is toegenomen en navigeren verloopt soepeler, meldt KPN. Het energieverbruik is lager. De twee decoders worden geleverd aan nieuwe klanten.

Bron:Telecompaper


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 27 feb 2011 14:21 
Offline

Geregistreerd: za 06 nov 2010 17:12
Berichten: 10
Maarten dit is al een tijdje geleden op dit forum gemeld door Marcel234,
zie "2 nieuwe stb's Motorola VIP1903- en VIP1963" door marcel234 » ma 18 okt 2010 19:36


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 27 feb 2011 16:20 
Offline

Geregistreerd: ma 09 jun 2008 16:01
Berichten: 82
Woonplaats: Wapenveld
Goede middag,

Wat gebeurt er nu als de 1960 die je al jaren hebt stuk gaat?
Dat is met ingebouwde harde schijf en moet dan vervangen worden, moet je dan ineens 4 euro per maand meer betalen of moet dat gezien worden als een gelijkwaardige vervanger voor de 1960 dus gratis bij het abbo wat je hebt?

Groet,

the old man.

_________________
"Er is meer tussen Hemel en Aarde dan waarvan wij in al onze wijsheid dromen"


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 27 feb 2011 17:55 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Abonnementsvormen veranderen vaak, momenteel huur je de STB's.

STB zonder harddisk = 4 euro per maand
STB met harddisk = 8 euro per maand


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 27 feb 2011 20:10 
Offline

Geregistreerd: ma 09 jun 2008 16:01
Berichten: 82
Woonplaats: Wapenveld
Goeden avond,

Marcel
ik begrijp dat als je op dit moment een abonnement afsluit je of 4 of 8 € huur moet betalen voor de STB al naar gelang harddisk.
Misschien was ik niet geheel duidelijk, maar ik heb al een paar jaar een abonnement IPB extra + ITV.
Op de rekening zie ik nergens een huurbedrag voor de STB (met harddisk) gespecificeerd, zit in het totaal denk ik.

Wat ik bedoelde te zeggen is, als die STB nu stuk gaat wordt die dan normaal omgeruild of komt er dan plotseling 8 € bij mijn abonnement op.
Want zou dat zo zijn dan zou toch eerst de huur van de stuk gegane STB van de abonnements-prijs afgetrokken moeten worden? anders zou ik die STB dubbel betalen.

Groet,

the old man.

_________________
"Er is meer tussen Hemel en Aarde dan waarvan wij in al onze wijsheid dromen"


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 27 feb 2011 23:38 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
bjstijf schreef:
Wat ik bedoelde te zeggen is, als die STB nu stuk gaat wordt die dan normaal omgeruild of komt er dan plotseling 8 € bij mijn abonnement op.
Want zou dat zo zijn dan zou toch eerst de huur van de stuk gegane STB van de abonnements-prijs afgetrokken moeten worden? anders zou ik die STB dubbel betalen.

Daar kan alleen KPN antwoord op geven.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 28 feb 2011 10:00 
Offline

Geregistreerd: ma 09 jun 2008 16:01
Berichten: 82
Woonplaats: Wapenveld
Goede morgen,

Oké bedankt.

Groet,

the old man.

_________________
"Er is meer tussen Hemel en Aarde dan waarvan wij in al onze wijsheid dromen"


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 01 maart 2011 13:20 
Offline

Geregistreerd: ma 21 dec 2009 13:22
Berichten: 3
Goede middag,

Mijn STB 1960 gekocht in 2009 mag ik dumpen en dan een nieuwe huren. Mijn contract loopt door voor om bepaalde tijd zonder huur STB ?.


Groet ,
anger004


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 08 jun 2011 17:48 
Offline

Geregistreerd: do 04 sep 2008 10:40
Berichten: 104
net even me oude tuner omgeruild voor de 1963 en hoef er per maand niets extra's voor te betalen daar het bruikleen modems zijn. Moet alleen verzendkosten betalen. Dus nu maar hopen dat ik nu verlost ben van die irritantie tik in me speakers als ik van zender verwissel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 12 jun 2011 22:15 
Offline

Geregistreerd: do 09 jul 2009 07:58
Berichten: 132
mark1979 schreef:
net even me oude tuner omgeruild voor de 1963 en hoef er per maand niets extra's voor te betalen daar het bruikleen modems zijn. Moet alleen verzendkosten betalen. Dus nu maar hopen dat ik nu verlost ben van die irritantie tik in me speakers als ik van zender verwissel.



En hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Toen ik een omwisseling wilde konden ze mij niet verzekeren dat er een 1963 mijn kant op kwam


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 13 jun 2011 15:17 
Offline

Geregistreerd: do 04 sep 2008 10:40
Berichten: 104
ik heb een harman kardon set en elke keer als ik van kanaal verwissel bv van ned1 naar ned2 hoor ik een tik over de speaker. Ik heb kpn gebeld en gezegd dat ik mijn decoder graag wil omruilen voor een andere om uit te sluiten dat het aan mijn versterker ligt. Want anders ben ik die 6 weken kwijt. Dat begreep de mevrouw en zei dat het gewoon kon. Ik vroeg toen welke ik kreeg en toen zei ze de 1963 omdat ik nu ook met hdd heb. Vroeg ook of ik ervoor extra moet betalen omdat ik dat ergens had gelezen, maar dat was niet nodig omdat de decoders in bruikleen zijn.

Maar heb nog steeds last van het tikken dus receiver moet helaas weg voor reparatie.

groetjes mark..

ps de 1963 is trouwens wel een stuk kleiner als me oude decoder


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling