Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 13:56

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: ngw hd
BerichtGeplaatst: di 08 feb 2011 18:40 
Offline

Geregistreerd: zo 01 nov 2009 11:17
Berichten: 20
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Vanaf vandaag is het HD zenderpakket van Interactieve TV van KPN (iTV) uitgebreid met de zender Nat Geo Wild HD. Nat Geo Wild HD biedt een inzicht in de natuurlijke wereld, het milieu en de fantastische wezens die de aarde bewonen. Daarnaast biedt de zender unieke documentaires en beelden. Nat Geo Wild is onderdeel van het HD pakket van iTV van KPN. Tot eind februari kijken klanten met Interactieve TV gratis naar de zender
Om Nat Geo Wild HD te ontvangen moeten klanten een extra HD pakket aanschaffen. Het HD pakket bestaat uit 14 HD zenders. De kosten hiervoor zijn € 10,- per maand. iTV van KPN kost € 10,- per maand. Hiernaast is een internetabonnement van KPN nodig (vanaf 25,- per maand). Om te kunnen genieten van High Definition moet de kijker beschikken over een HD of HD ready televisie, herkenbaar aan het HD-logo. De digitale TV ontvanger van KPN is geschikt voor HD TV en hoeft dus niet vervangen te worden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ngw hd
BerichtGeplaatst: za 12 feb 2011 22:26 
Offline

Geregistreerd: ma 25 jan 2010 12:40
Berichten: 23
Waarom lees ik dit soort dingen eigenlijk alleen op fora, en is er niet zoiets als een mailtje / nieuwsbrief / vermelding op de KPN site?
Ik moest er laatst ook al spontaan achterkomen dat we een week Eredivisie Live konden kijken.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ngw hd
BerichtGeplaatst: ma 14 feb 2011 10:46 
Offline

Geregistreerd: do 24 sep 2009 16:39
Berichten: 209
silvans schreef:
Waarom lees ik dit soort dingen eigenlijk alleen op fora, en is er niet zoiets als een mailtje / nieuwsbrief / vermelding op de KPN site?
Ik moest er laatst ook al spontaan achterkomen dat we een week Eredivisie Live konden kijken.

Krijg je de nieuwsbrief wel? Daarin is dit al op 25 januari aangekondigt.
Ook op de site van KPN is dit al geruime tijd te lezen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ngw hd
BerichtGeplaatst: ma 14 feb 2011 11:27 
Offline

Geregistreerd: ma 25 jan 2010 12:40
Berichten: 23
Nee ik krijg geen nieuwsbrief. Is dat via email of papier? Weet niet of het uitmaakt of ik glasvezel heb?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ngw hd
BerichtGeplaatst: ma 14 feb 2011 12:45 
Offline

Geregistreerd: do 24 sep 2009 16:39
Berichten: 209
silvans schreef:
Nee ik krijg geen nieuwsbrief. Is dat via email of papier? Weet niet of het uitmaakt of ik glasvezel heb?

Per e-mail... en grote wijzigingen ook wel eens via paieren post. Maar dat gaat meestal over prijsverhogingen ;)
Misschien moet je dat in het profiel wijzigingen (op de KPN site naar Mijn KPN gaan)?


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling