Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 21:20

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 07 nov 2010 14:19 
Offline

Geregistreerd: za 06 nov 2010 17:12
Berichten: 10
In oktober heeft KPN het pluspakket gratis doorgegeven. De opnames die ik in oktober gemaakt heb zijn vanaf 1 november niet meer te benaderen bij "mijn opnames", aan het statusbalkje zie ik dat ze nog wel schijfruimte innemen! Ondanks een mailtje naar webcare heb ik geen reaktie van KPN ontvangen.

Kent iemand dit probleem na een pakketwijziging? en zoja is misschien bekend hoe ik mijn opnames kan terughalen? Als het niet mogelijk is de opnames alsnog te kijken zou ik graag een oplossing vinden om de schijf leeg te halen. Ik heb zoals bij alle problemen me firmware/software al vernieuwd maar dat helpt niet.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 07 nov 2010 23:28 
Offline

Geregistreerd: ma 15 mei 2006 21:58
Berichten: 8
Ook ik was de lijst met opnames kwijt en dit waren opnames uit het Pluspakket (ESPN America)

Ook kreeg ik het pluspakket niet geactiveerd, omdat ik de Worldseries Baseball af wilde kijken en die door liepen na 1 november.

Opgebeld met de vraag waar mijn opnames waren gebleven en of ze zo vriendelijk wilden zijn om het pluspakket te activeren.

De man van de helpdesk kon mij niet vertellen waar de opnames waren maar hij kon wel zien dat ze er waren en toen heb ik gevraagd het pluspakket er in te zetten terwijl ik de opnames pagina voor had.

En daar verscheen de opname lijst weer.

Het was niet bekend aan de man en schijnbaar kwam het in zijn lijst met problemen ook niet voor, dus hij zou dit doorgeven.

Als pleister op de wonde kreeg ik het pluspakket in novembergratis van hem, top dacht ik.

Ik hoop dat je iets kunt met mijn verhaal, het probleem klinkt zoals jouw probleem.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 08 nov 2010 09:35 
Offline

Geregistreerd: do 24 sep 2009 16:39
Berichten: 209
Ik heb dat in andere forums al in oktober gemeld (helaas niet hier): leuk zo'n gratis Extra pakket voor een maand, maar zeg de gebruiker wel dat je alleen opnamens terug kunt kijken op de pakketten waar je op geabonneerd bent.
Overigens: als je harde schijf dreigt vol te raken dan zullen deze opnames automatisch verdwijnen.

Sjieker zou zijn als er in de lijst een slotje zou staan en je wel in staat bent om de opname te verwijderen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 11 nov 2010 11:14 
Offline

Geregistreerd: do 24 sep 2009 16:39
Berichten: 209
Pascal van het andere KPN i-tv forum zegt er hetvolgende over: (met name interessant is de laatste zin)
Citaat:
Ik had hier op het forum al eerder gemeld dat je opnames die je hebt gemaakt tijdens het afsluiten van een pakket niet meer kan terug zien als je dat pakket niet meer hebt.

Opnames verdwijnen overigens wel gewoon bij gebrek aan opname capaciteit zolang je de default settings hebt gebruikt bij de opname.

In de toekomst moet het wel mogelijk worden om opnames die je hebt gemaakt van een pakket wat je inmiddels niet meer hebt gewoon af te spelen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 11 nov 2010 11:29 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
Giant2000 schreef:
Pascal van het andere KPN i-tv forum zegt er hetvolgende over: (met name interessant is de laatste zin)
Citaat:
Ik had hier op het forum al eerder gemeld dat je opnames die je hebt gemaakt tijdens het afsluiten van een pakket niet meer kan terug zien als je dat pakket niet meer hebt.
Opnames verdwijnen overigens wel gewoon bij gebrek aan opname capaciteit zolang je de default settings hebt gebruikt bij de opname.
In de toekomst moet het wel mogelijk worden om opnames die je hebt gemaakt van een pakket wat je inmiddels niet meer hebt gewoon af te spelen.


Klopt wat Pascal zegt, het is namelijk zo, als er een opname in een pluspakket is gedaan dan leen je hiervoor een Licentie. Wanneer het pakket niet meer actief is, is het dus ook niet mogelijk om dit dan te bekijken, omdat de licentie dan is verlopen.

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 11 nov 2010 22:01 
Offline

Geregistreerd: za 06 nov 2010 17:12
Berichten: 10
@Stef: Vind het toch raar dat je iets kunt opnemen maar later niet kunt terugkijken of wissen. Hierover is niks gecommuniceerd door KPN toen jullie het pluspakket een maand gratis aanboden.
Ik ben heus niet de enige abonnee die hier tegenaan loopt en ik verwacht wel een oplossing van KPN om de opnames zichtbaar te maken. Al is het maar op de manier zoals Giant2000 noemt: wel zichtbaar maar niet af te spelen.
Uiteraard zou het mijn voorkeur hebben dat ik de opnames gewoon kan afspelen maar daar is KPN waarschijnlijk te zuinig voor zoals ik uit je reaktie opmaak.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 12 nov 2010 08:36 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
vdmolen schreef:
@Stef: Vind het toch raar dat je iets kunt opnemen maar later niet kunt terugkijken of wissen. Hierover is niks gecommuniceerd door KPN toen jullie het pluspakket een maand gratis aanboden.
Ik ben heus niet de enige abonnee die hier tegenaan loopt en ik verwacht wel een oplossing van KPN om de opnames zichtbaar te maken. Al is het maar op de manier zoals Giant2000 noemt: wel zichtbaar maar niet af te spelen.
Uiteraard zou het mijn voorkeur hebben dat ik de opnames gewoon kan afspelen maar daar is KPN waarschijnlijk te zuinig voor zoals ik uit je reaktie opmaak.

Het klopt dat wij daar mee bezig zijn om deze dienst te verbeteren. Ook dat het bovengenoemde word opgelost.

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 14 nov 2010 14:43 
Offline

Geregistreerd: za 06 nov 2010 17:12
Berichten: 10
Het klopt dat wij daar mee bezig zijn om deze dienst te verbeteren. Ook dat het bovengenoemde word opgelost.[/quote]

Dus omdat KPN niet goed over zijn diensten heeft nagedacht kan ik niet bij mijn opnames. Heb er weinig vertrouwen in dat dit op korte termijn wordt opgelost en heb me maar voor de komende 3 maanden voor het pluspakket aangemeld tegen het 50% aktietarief. Reken maar niet dat ik na die periode nog 1 dag voor het pluspakket ga betalen of dat er na die 3 maanden nog opnames op de schijf staan! Baal behoorlijk van deze gang van zaken en zal IPTV niet meer aanbevelen bij vrienden/kennissen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling