Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 12:37

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 21 okt 2010 10:23 
Offline

Geregistreerd: wo 06 aug 2008 21:15
Berichten: 27
Modem traint in op ruim 19 mbit.
Zit op VDSL. Kan kanaal 700 zien, maar kan HD pakket niet bestellen.
Werd gisteren gebeld dat dan mijn lijn zou gaan klapperen terwijl ik toch echt zonder problemen naar het info kanaal zit te kijken.
Iets klopt er gewoon niet. Te weinig kennis van zaken bij de mensen of te lastig? Baal wel een beetje alhoewel het niet het einde van de wereld is.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 21 okt 2010 13:30 
Offline

Geregistreerd: do 24 sep 2009 16:39
Berichten: 209
Het probleem ligt m.i. bij de software van de telefoniste. Wanneer je niet door de postcodecheck komt is het helaas einde oefening.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 26 okt 2010 22:09 
Offline

Geregistreerd: di 29 aug 2006 21:09
Berichten: 8
saavanalen schreef:
Hier een VDSL klant. Elke keer als ik met verkoop bel, dan krijg ik helaas te horen dat HD bij mij niet mogelijk is. Ik kan echter wel kanaal 700 zonder haperingen kijken.
Bovendien kan ik HD films huren. Ik heb een bandbreedte volgens speedtouch 789 van bijna 20 mbit.
MAAR vandaag leek ik succes te hebben. Verkoop heeft mij doorverbonden met de helpdesk. Daar vond men het vreemd dat ik het niet kan activeren en zij ook niet.
Werd vervolgens door iemand teruggebeld die aangaf dat het softwarematig aan hun zijde niet goed zat. Er zou een werkbon naar een afdeling gaan om de optie "HD pakket" zichtbaar te maken, waarna ik vervolgens terug zou worden gebeld. Ik heb nog altijd de hoop dat het nu toch goed gaat komen.


Dat verhaal heb ik ook gekregen toen ik ging bellen naar een of ander 010- nog wat nummer.
Vervolgens via mijn KPN gewoon HD aangevraagd, 3 dagen later was het geregeld.
Gewoon zelf regelen....dan gaat het tenminste goed ;)

EDIT: O ja, mijn modem heeft een snelheid van 19,5 Mb, HD kijken (8 Mb), andere kanaal (4 Mb) opnemen en downloaden via nieuwsgroepen tegelijk (700 Kb/sec = 7 Mb)....HD zonder enige hapering! Het kan allemaal dus wel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 27 okt 2010 08:45 
Offline

Geregistreerd: do 24 sep 2009 16:39
Berichten: 209
Alleen jammer dat je HD (nog) niet op kan nemen. Als je genoeg bandbreedte hebt moet dat toch mogelijk zijn?


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling