Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 19:15

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 07 aug 2010 09:16 
Offline

Geregistreerd: di 08 jun 2010 19:43
Berichten: 2
Twee maanden geleden ging ik verhuizen.
Als je verhuist moet je ook internet en televisie hebben.
Dat lijkt me logisch toch?
Precies!

Dan ga je zoeken op internet.
Zoeken op al die verschillende sites met meningen, vergelijkingen enz enz

Uiteindelijk viel de keuze op KPN Interactieve TV en Internet.
Dit was tenslotte maar 35 euro per maand en je had alles.
En het mooiste was dat je zomaar Beau op pauze kan zetten!
Wie wil dat nu niet?
Precies!

Toen kwam er een telefoontje van de helpdesk.
Mevrouw er zit een technische storing op uw adres.
U kan niet tegelijk opnemen en afspelen.
Goh, nou jah, storingen worden opgelost toch.
Dus geen probleem!

Drie weken later werkte alles en ik was blij!
Ik had Beau nog niet op pauze gezet, maar voor de rest was ik blij.

Alleen toen ging het regenen en had ik ineens geen internet en tv meer.
Ineens niet meer zo blij.
Maar toen ging de zon weer schijnen en alles was terug.
Hoewel terug?
Terug met haperingen en storingen.
Niet zo blij!

Gebeld met de helpdesk.
Had ik al verteld dat dit 10 cent per minuut kost?
Dit kost dus 10 cent per minuut.
Er moet iemand langs komen voor een doormeting,
want het bleek dat ik toch wel erg ver van de verdeelkast zat.

Toen kwam er een monteur.
Die ging alles meten.
Ik zat te ver van de verdeelkast en dat ging niet beter worden.
Een aantal vruchteloze belletjes naar de helpdesk later.
Wist je dat dat 10 cent per minuut kost?
Dat kost dus 10 cent per minuut.
Nou ja, na die belletjes heb ik het dus maar geaccepteerd.
Ik begon te wennen aan de haperingen en dat pauze zetten was toch wel makkelijk.
Ik heb namelijk honden en die moeten weleens plassen.

Alleen toen was het woensdag slecht weer.
En ik had geen televisie en internet meer.
Ineens kwam het doembeeld van de herfst en de winter.
Heel veel slecht weer en dan?

Dus ik heb gebeld met de helpdesk.
Die van 10 cent per minuut inderdaad.
Nou mevrouw, u mag het per direct opzeggen.
Dat is heel fijn!
Maar niet meteen mijn signaal stopzetten he, want ik heb nog niks nieuws!
Nee hoor mevrouw, dat duurt wel een paar dagen.

Maar je raadt het misschien al?
‘s Avonds geen televisie, gelukkig nog wel internet.
Dus ik bel met de helpdesk (10 cpm).
Een alleraardigst meisje legt uit dat ik alleen mag verlengen met een
maand opzegtermijn.
Maar ik wil geen maand opzegtermijn!
Ik wil nog een paar dagen tv en internet zodat ik na het weekend alles kan regelen.

Het meisje is onvermurwbaar en ik krijg haar teamleider ervoor.
Ondertussen ben ik vrij goed in het kort samenvatten van het verhaal,
het kost tenslotte 10 cent per minuut.
Deze meneer geeft excuses en gaat met spoed mijn opzegging annuleren
Ik kan dan opzeggen nadat ik alles geregeld heb.
Die avond val ik in slaap met warme gevoelens van begrip en geluk.

De volgende dag gaat de televisie aan.
Nou ja, radio, maar dat zit op hetzelfde kastje.
Owow, ik moet allemaal dingen invullen.
Ik vul dingen in en het werkt niet.
Wat doe je in zo’n geval?
Precies!
De helpdesk bellen.
Ik check gelijk mijn bundel even op overige kosten en ik ben niet blij.

Hmm, mevrouw, ik zie dat per vandaag alles stopgezet is.
Ik kan u niet verder helpen.
Ik verbind u even door met de afdeling opzeggingen.
Oke..
Pompiedom…
Tja, alles is stopgezet en de persoon die u noemt werkt hier niet hoor.
Nee, ik kan niks voor u doen en mijn teamleider wil u niet spreken.
Ja maar
Ja maar
Uw internet zal er zo ook wel mee ophouden.
Ja maar
Ja maar
Fijne dag nog mevrouw
Klik

Die klik was niet alleen de telefoon, maar ook mijn hoofd.
Ik kan slecht tegen het gevoel van machteloosheid.
Tranen staan in mijn ogen.
Gelukkig heb ik dit blog om van me af te schrijven.
En nu moet ik op zoek naar iemand die in het weekend
internet en televisie voor me kan regelen.

Daarna ga ik met dramatische muziek de zonsondergang tegemoet op mijn paard.
Strijdend tegen KPN
En iedereen die ik ken en niet ken adviserend om vooral niet KPN te nemen!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 07 aug 2010 11:36 
Offline

Geregistreerd: di 20 jun 2006 16:08
Berichten: 99
Woonplaats: Almere
je hebt talent ! Om te schrijven dan..... ;-)

Sterkte met een evt. andere provider, maar vergeet niet, het gras lijkt altijd groener aan de ander kant........
Niet dat ik zo tevreden ben, maar het werkt tenminste wel zoals het moet werken bij mij.

_________________
voor een scheiding heb je haar nodig......


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 07 aug 2010 18:09 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Onvoorstelbaar mooi geschreven mijn diepe complumenten!

En geneer gij niet, wat u is overkomen gebeurt zovaak. dat zijn de misstappen die we vaak tegenkomen bij aanbieders :(

Ik hoor dat Webcare u prachtige verhaal ook nog zal lezen, wellicht dat zei nog iets voor u kunnen beteken bv in die telefoonkosten die u heeft moeten maken.

Gr marcel234.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 08 aug 2010 11:49 
Offline

Geregistreerd: di 26 sep 2006 15:21
Berichten: 23
Woonplaats: 0186 zuidelijk hoeksche-waard
Ook ik heb al een tijd problemen met ITV en internet van KPN.
Vooral ITV is een groot probleem blokken bevriezingen halve beelden en verspringen van beeld.
diverse malen KPN gebeld en er is een monteur geweest metingen verricht.
Ander modem en ontvanger geplaatst en diverse tv's er aangehangen om te kijken of er verbetering optrad.
Niet dus. Afgelopen zondag weer gebeld , weer een meting gedaan doorgestuurd naar de tweede lijn.
Die kon mij precies vertellen waar ik naar gekeken had. Dit had niet mijn interesse "ïk wil een storingsvrij beeld".
Antwoord van deze meneer was alles is in orde ik zie geen problemen. wat u nog wel kan doen is de software opnieuw inladen. En voortaan als u stopt met kijken de decoder helemaal uitzetten. Het kan namelijk zijn dat het geheugen in de decoder niet helemaal geleegd wordt en dat dit deze problemen geeft.
Mijn antwoord was dat ik niet van plan ben dit op te volgen daar ik geen zin heb om eerst minsten 5 minuten te moeten wachten tot ik kan gaan kijken. En dat nu de maat vol is.
Tjonge ineens sprongen de zwaarste stoppen in mijn hoofd, wat was ik woest.
Nadat de rook uit mijn oren was opgetrokken ben ik maar naar de site van KPN gegaan en eerst gaan kijken waneer ik de contracten die ik bij KPN heb kan opzeggen.
Jammer genoeg ben ik zo lomp geweest om vorig jaar in een aanbieding te trappen, nu zit ik er nog tot eind december aan vast.
De volgende leverancier van tv internet en telefoon is UPC geworden. Ook niet super maar dan heb ik geen blokken en stilstaande beelden meer.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 08 aug 2010 21:29 
Offline

Geregistreerd: za 18 nov 2006 16:05
Berichten: 128
amateur schreef:
Ook niet super maar dan heb ik geen blokken en stilstaande beelden meer.


Wel stilstaande beelden bij digi UPC. :mrgreen:

Jan


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 10 aug 2010 17:22 
Offline

Geregistreerd: di 26 sep 2006 15:21
Berichten: 23
Woonplaats: 0186 zuidelijk hoeksche-waard
DomBo schreef:
amateur schreef:
Ook niet super maar dan heb ik geen blokken en stilstaande beelden meer.


Wel stilstaande beelden bij digi UPC. :mrgreen:

Wat stilstaande beelden betreft. Het zullen er bij UPC toch geen ongeveer 20 in een uur zijn neem ik aan.
Dit het ik nu wel bij KPN en blokken in het beeld ,

Henk


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 10 aug 2010 23:45 
Offline

Geregistreerd: za 18 nov 2006 16:05
Berichten: 128
Nee dat niet maar toch wel een paar keer per avond


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 20 aug 2010 20:57 
Offline

Geregistreerd: di 26 sep 2006 15:21
Berichten: 23
Woonplaats: 0186 zuidelijk hoeksche-waard
Zo Joep PC is aangesloten, het is nog wel het basispakket.
Maar dit loopt tenminste normaal, geen bevriezingen e.d. meer.
Wat een verademing.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 19 sep 2010 11:27 
Offline

Geregistreerd: di 26 sep 2006 15:21
Berichten: 23
Woonplaats: 0186 zuidelijk hoeksche-waard
UPC is nu helemaal aangesloten. digitale tv, HD, internet en telefonie. :D
Tot op heden werkt alles naar behoren. De haperingen e.d. die ik had bij KPN ITV zijn hier zelden.
Nu zit ik nog jammer genoeg tot eind van het jaar aan KPN vast. helaas. :twisted:
Nu maar een paar maanden abonnements geld weggegooid en een stukken beter beeld,
Dan de irritatie die ik van de slechte beelden van KPN had.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 19 okt 2010 12:58 
Offline

Geregistreerd: ma 12 apr 2010 18:07
Berichten: 27
Wees blij dat kpn je niet wilt ... En... bij sommige providers is het gras groener dan het groen van kpn...


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling