Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 19:27

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 12 mei 2010 21:51 
Offline

Geregistreerd: ma 12 apr 2010 18:07
Berichten: 27
KPNwebcare2 schreef:
Berto schreef:
Webcare reageert nergens meer op ... waarschijnlijk vastgelopen, net als de Motorola 1960. :oops: Of allemaal op de pauzeknop gedrukt? :)

Bij deze een reactie,

We reageren als het nodig is om tussen te komen. In dit topic heb ik niets toe te voegen.


Het klopt dus dat:

- het blokkeren van de tweede ontvanger niets heeft te maken met technische beperkingen maar alles met het beschikbaar komen van een tweede ontvanger op huurbasis;
- er naast een "Half Definitionpakket" ook nog "halve abonnementen" aangeboden worden voor de volle prijs?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 13 mei 2010 10:50 
Offline

Geregistreerd: ma 09 maart 2009 10:50
Berichten: 216
Woonplaats: Almere
Het lijkt erop, Berto.

HIER heb ík nou iets aan toe te voegen.....


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 18 mei 2010 14:46 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
Berto schreef:

- het blokkeren van de tweede ontvanger niets heeft te maken met technische beperkingen maar alles met het beschikbaar komen van een tweede ontvanger op huurbasis;
- er naast een "Half Definitionpakket" ook nog "halve abonnementen" aangeboden worden voor de volle prijs?

-Onjuist, om iedereen gelijk te trekken blokkeerden wij de 2e TV-ontvanger om technische redenen. Het is niet haalbaar om elke klant een 2e TV ontvanger aan te bieden.
-Onjuist, er is nog geen sprake over "halve" abonnementen.

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 18 mei 2010 14:58 
Offline

Geregistreerd: ma 09 maart 2009 10:50
Berichten: 216
Woonplaats: Almere
@Webcare:

Jullie spreken het geldende kpn beleid hier enorm tegen!

* Klanten worden WEL ongelijk behandeld, Want er zijn nu div. klanten die aan hun contract een mededeling toegevoegd krijgen dat ze NIET kunnen opnemen als er ook een programma gekeken wordt!

* Reactie op jullie tweede punt: Zie punt hier voor. Ergo, wel halve abbo's en wel ongelijke behandeling.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 19 mei 2010 12:57 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
eversteegt schreef:
@Webcare:

Jullie spreken het geldende kpn beleid hier enorm tegen!

* Klanten worden WEL ongelijk behandeld, Want er zijn nu div. klanten die aan hun contract een mededeling toegevoegd krijgen dat ze NIET kunnen opnemen als er ook een programma gekeken wordt!

* Reactie op jullie tweede punt: Zie punt hier voor. Ergo, wel halve abbo's en wel ongelijke behandeling.


Voor dat het een wellus-nietus verhaal gaat worden hierop mijn laatste reactie naar u.

U mag dat vinden en ik respecteer uw mening.

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 19 mei 2010 13:22 
Offline

Geregistreerd: ma 09 maart 2009 10:50
Berichten: 216
Woonplaats: Almere
Ik vraag alleen maar een openlijke bevestiging van de kant van KPN (dus niet van jou/jullie persoonlijk) dat er op dit moment klanten worden aangesloten die gewoon 10 euro per maand betalen maar, omdat hun centrale vol zit of zo, op 8 mbit voor het totale pakket gelimiteerd zijn en er dus de mededeling bij krijgen dat ze NIET kunnen opnemen (iets wat wel wordt geadverteerd voor die 10 euro per maand).

Dat is geen welles-nietes discussie maar een keihard niet te ontkennen feit.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 19 mei 2010 14:28 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
eversteegt schreef:
Ik vraag alleen maar een openlijke bevestiging van de kant van KPN (dus niet van jou/jullie persoonlijk) dat er op dit moment klanten worden aangesloten die gewoon 10 euro per maand betalen maar, omdat hun centrale vol zit of zo, op 8 mbit voor het totale pakket gelimiteerd zijn en er dus de mededeling bij krijgen dat ze NIET kunnen opnemen (iets wat wel wordt geadverteerd voor die 10 euro per maand).

Dat is geen welles-nietes discussie maar een keihard niet te ontkennen feit.

Mochten er uitzonderingen zijn op deze door uw gestelde "feiten" dan is dit reeds met de klant in samenspraak besproken en akkoord bevonden.

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 19 mei 2010 16:59 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
eversteegt schreef:
Ik vraag alleen maar een openlijke bevestiging van de kant van KPN (dus niet van jou/jullie persoonlijk) dat er op dit moment klanten worden aangesloten die gewoon 10 euro per maand betalen maar, omdat hun centrale vol zit of zo, op 8 mbit voor het totale pakket gelimiteerd zijn en er dus de mededeling bij krijgen dat ze NIET kunnen opnemen (iets wat wel wordt geadverteerd voor die 10 euro per maand).

Dat is geen welles-nietes discussie maar een keihard niet te ontkennen feit.



Je zegt het zelf eigenlijk al, omdat de centrale vol zit word de klant aangeboden om het wel aan te sluiten, maar als gelimiteerd pakket. dan is het toch aan de klant om te kiezen ja of nee?.

Goed, vanaf hier weer ontopic over het afsluiten van de 2de tuner (wat eigenlijk wel zo'n beetje uitgemolken verhaal is na tig pagina's)

gr marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 19 mei 2010 21:30 
Offline

Geregistreerd: ma 12 apr 2010 18:07
Berichten: 27
KPNwebcare2 schreef:
eversteegt schreef:
Ik vraag alleen maar een openlijke bevestiging van de kant van KPN (dus niet van jou/jullie persoonlijk) dat er op dit moment klanten worden aangesloten die gewoon 10 euro per maand betalen maar, omdat hun centrale vol zit of zo, op 8 mbit voor het totale pakket gelimiteerd zijn en er dus de mededeling bij krijgen dat ze NIET kunnen opnemen (iets wat wel wordt geadverteerd voor die 10 euro per maand).

Dat is geen welles-nietes discussie maar een keihard niet te ontkennen feit.

Mochten er uitzonderingen zijn op deze door uw gestelde "feiten" dan is dit reeds met de klant in samenspraak besproken en akkoord bevonden.


Deze reactie van Webcare geeft mij toch een vreemde nasmaak want toen ik abonnee werd, is met deze klant in samenspraak besproken en akkoord bevonden, dat er twee ontvangers gebruikt mochten en konden worden, maar goed ... in het maken van afspraken is kpn goed, de gemaakte afspraken respecteren... dat is wat anders. Maar, was de voornaamste reden van het blokkeren van de tweede ontvanger niet, om alle klanten dezelfde dienstverlening te garanderen? De conclusie is dat die garantie alweer is verlaten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 20 mei 2010 00:48 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Berto schreef:
Maar, was de voornaamste reden van het blokkeren van de tweede ontvanger niet.



Ik ben er van overtuigd dat met een juiste onderbouwing kpn best bereid is om deze reden uw contract te ontbinden :wink:

Gr Marcel234.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 20 mei 2010 09:37 
Offline

Geregistreerd: do 24 sep 2009 16:39
Berichten: 209
Ok, Webcare, hierbij graag in overleg met KPN, de 2e ontvanger weer aangesloten krijgen, ik ga accoord met eventuele tekortkomingen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 20 mei 2010 11:11 
Offline

Geregistreerd: ma 12 apr 2010 18:07
Berichten: 27
marcel234 schreef:
Berto schreef:
Maar, was de voornaamste reden van het blokkeren van de tweede ontvanger niet.



Ik ben er van overtuigd dat met een juiste onderbouwing kpn best bereid is om deze reden uw contract te ontbinden :wink:

Gr Marcel234.


Helaas ben ik er niet van overtuigd dat ondanks mijn onderbouwing dat ik bereid ben te leven met een eventuele beperkte functionaliteit van een tweede ontvanger, kpn niet bereid is, dit in het contract op te nemen.

Want kpn wil voor de geleverde extra data geld zien en dat kan alleen in het beschikbaar stellen van een tweede ontvanger op huurbasis, zo heeft een medewerker van de afdeling Klantenreacties mij laten weten. Op zich kan ik hier best begrip voor hebben maar ik vind het jammer dat er zo omheen wordt gedraaid en er dingen worden beweerd die gewoon niet waar zijn


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 20 mei 2010 11:45 
Offline

Geregistreerd: ma 09 maart 2009 10:50
Berichten: 216
Woonplaats: Almere
Precies! Het gaat er om dat KPN steeds om de waarheid heen loopt te draaien, ipv gewoon open te communiceren. Bv. ook rond het probleem met de tekorten aan ADSL2 kaarten in de centrales:

* Ga dan NIET een geldslurpende reclame campagne starten om ITV te promoten, als je de dienst nog niet volwaardig kan aanbieden.

* COMMUNICEER tijdens het aanvragen/op de website dat de mogelijkheid kan bestaan dat door capaciteitsproblemen sommige functionaliteit niet beschikbaar kan zijn. Zodat de klant nog OP VOORHAND kan besluiten om te escapen.

* Zelfde geldt voor de haalbare internet snelheden in verhouding tot het abbo wat afgesloten is.

En kom alsjeblieft niet met dingen zoals "in samenspraak met de klant" of iets in die geest, want er is GEEN samenspraak. Div. mensen die ik ken, of mensen op de fora, krijgen gewoon de lagere snelheid (bv. slechts 4 mbit, of slechts 8 mbit terwijl ze een hoger abbo hebben) en zijn hier NOOIT over door KPN op de hoogte gesteld. Zelfde geldt voor het niet kunnen opnemen met ITV. Ja een regeltje in het contract, maar bv. een telefoontje of men alsnog wilde afzien van het nemen van een abbo op ITV, nee....


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 04 aug 2010 10:20 
Offline

Geregistreerd: vr 15 sep 2006 15:25
Berichten: 184
Is er nog nieuws te melden aangaande een tweede kastje?

Als dit niet doorgaat wat kost digitenne naast het interactieve abonnement?

Groetjes


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 04 aug 2010 10:27 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 21 jul 2008 17:48
Berichten: 296
Hallo,

hieronder vind u de website met alle informatie omtrent uw vraag.

http://www.kpn.com/prive/tv/al-kpn-televisie-klant/extra-televisie-aansluiten.htm

_________________
Met vriendelijke groet,

KPN Webcare specialist
www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling