Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 08:44

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 10 maart 2010 14:09 
Offline

Geregistreerd: do 24 sep 2009 16:39
Berichten: 209
De juigestemming na de laatste software upfare is weer helemaal verdwenen na het lezen van volgend bericht. Ziggo kan weer een hoop nieuwe klanten rekenen!
Citaat:
KPN gaat vanaf 1 april 2010 het gebruik van een tweede ontvanger blokkeren bij "koper gebruikers"

Volgens de medewerker van KPN is dit altijd "gedoogd" maar om de hoge kwaliteitsnorm te kunnen blijven garanderen, wordt vanaf 1 april 2010 (dit is geen flauwe 1 april grap) het gedoogbeleid hierop aangepast, en is het dus niet langer toegestaan 2 of meer ontvangers te gebruiken.

Vanaf 1 april zal er ook gekeken worden naar het serienummer van de ontvanger.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 10 maart 2010 14:24 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
Hallo,

Wat is uw bron?

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 10 maart 2010 14:53 
Offline

Geregistreerd: vr 25 sep 2009 14:00
Berichten: 83
Bron zie

forum.kpn.tv

Op het forum staan al 3 itv gebruikers wie gisteren gebeld zijn door KPN


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 10 maart 2010 15:21 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
spaceone schreef:
Bron zie

forum.kpn.tv

Op het forum staan al 3 itv gebruikers wie gisteren gebeld zijn door KPN

Oke, dank u wel. Ik zal het navragen bij het iTV management.

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 10 maart 2010 15:24 
Offline

Geregistreerd: do 24 sep 2009 16:39
Berichten: 209
iTV is nog nooit zo in rep en roer geweest. Het is momenteel elke week wel raak en het gonst van de geruchten omdat KPN niet veel prijs geeft. Prijsverhogingen, versoberen van diensten binnen het basispakket, blokkeren van 2e ontvangers. Gelukkig ook positieve dingen zoals sneller internet, betere decoders en de laatste software update waarmee je vrij kan opnemen.
Kan Webcare aangeven:
- waarom de 2e ontvanger precies geblokkeerd gaat worden?
- wat in de laatste software update de HD keuze inhoud?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 10 maart 2010 16:08 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
Giant2000 schreef:
iTV is nog nooit zo in rep en roer geweest. Het is momenteel elke week wel raak en het gonst van de geruchten omdat KPN niet veel prijs geeft. Prijsverhogingen, versoberen van diensten binnen het basispakket, blokkeren van 2e ontvangers. Gelukkig ook positieve dingen zoals sneller internet, betere decoders en de laatste software update waarmee je vrij kan opnemen.
Kan Webcare aangeven:
- waarom de 2e ontvanger precies geblokkeerd gaat worden?
- wat in de laatste software update de HD keuze inhoud?

Hallo,

Heb het geverifieerd en het klopt wat er wordt gezegd.
* klanten mogen vanaf 29 maart maar 1 STB aansluiten. De overige ontvangers worden geblokkeerd.

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 10 maart 2010 16:24 
Offline

Geregistreerd: do 24 sep 2009 16:39
Berichten: 209
Bedankt Stef, jullie worden dus niet automatisch geïnformeerd.

Weet je misschien al wat de HD knop in het nieuwe menu doet?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 10 maart 2010 21:06 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
Opzeggen .................. 2 jaar lang lopen knutselen en mezelf verbijten op het moment supreme .............................volledig ****


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 10 maart 2010 22:17 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
KPNwebcare2 schreef:
Hallo,

Heb het geverifieerd en het klopt wat er wordt gezegd.
* klanten mogen vanaf 29 maart maar 1 STB aansluiten. De overige ontvangers worden geblokkeerd.



Ik schrik hier wel van :cry: waarom dit ineens? in bijna alle gevallen is een 2de stb altijd goed gegaan. Nu ineens geen 2de stb terwijl vdsl op de loer ligt en de snelheid alleen maar meer garantie kan bieden.

Ik hoop dat hier nog en stokje kan worden voor gestoken want vind het tikkeltje "flauw" :|

Groet Marcel234


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 10 maart 2010 22:32 
Offline

Geregistreerd: wo 10 maart 2010 13:51
Berichten: 10
Op de huidige aanvraag/contract formulieren voor "KPN Glasvezel" staat volgens mij dat op een FttC (vdsl2) aansluiting max 3 STB's en op een FttH aansluiting 6 STB's aangesloten kunnen danwel mogen worden. Ik neem aan dat het in dit bericht gaat om toestaan van een enkele STB op een ADSL lijn...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 10 maart 2010 22:44 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
@marcel 234
De kpn is wat mij betreft moeilijk te doorgronden de mensen die nog met koper zitten opgescheept en niet over zijn gegaan worden op deze manier bedanlt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 11 maart 2010 01:51 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Ik vermoed dat ze bij het mangement ergens een klok hebben horen luiden, maar niet weten waar de kleppel hangt :( Ik ben echt teleurgesteld door dit bericht.

Groet Marcel234


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 11 maart 2010 09:10 
Offline

Geregistreerd: do 24 sep 2009 16:39
Berichten: 209
Wat speelt het KPN management paniekvoetbal! Aan de ene kant gaat iTV technisch gezien met sprongen vooruit, maar toch weten ze de trouwe klanten keer op keer teleur te stellen met onnodig afknijpen.
Volgens mij wordt het hoog tijd dat KPN eens de deuren opent en hun trouwe klanten verteld wat er nou werkelijk aan de hand is. Nu kan het nog, maar het duurt niet lang of je bent je trouwe klanten kwijt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 11 maart 2010 14:46 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Een trouwe klant was ik niet meer :mrgreen: ik zat immers bij ziggo,

maar jongens/meisjes :) wat heb ik gisteren mijn hoofd gebrokken wat nu te doen, blijven bij ziggo, toch naar kpn. maar ik heb vannacht besloten toch bij ziggo te blijven gezien de rest hier ook graag tv kijkt en ik het niet zie zitten om voor 3 tv's ook 3 digitenne kastjes te gaan ritselen :(

Jammer, maar als dat nieuws niet was gekomen dat er geen meerdere stb's meer mogen dan had ik de overstap zeker gedaan!!. Ik wacht nu af dat glas hier (ooit) gaat komen, wellicht dat dan meerdere stb's wel optioneel worden.


Erger nog: ik heb mijn ex ook ingelicht dat haar 2de stb binnenkort onbruikbaar word. Zei heeft vanochtend haar abbo opgezegd gezien zei ook niet wil gaan hanesen met digitenne kastjes. komt bij dat we hier ook erg slecht ontvangst hebben met digitenne :( kortom..drama drama, want nu mijn ex iptv opgezegd kan ik minder goed aan feedback komen, maar het is niet anders...ik hoop vurig dat kpn deze zet ongedaan gaat maken!

Groet Marcel234


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 11 maart 2010 14:58 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
Ik ga na 28 jaar klant geweest te zijn van de KPN weg met alles dus ook 06 iptv internet normale telefonie kortom klaar ermee.
Wij hebben alles overleeft storingen problemen met de factuur snelheid beeld kwaliteit en dan belt er een medewerker Bah


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling