Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 19 jun 2025 19:15

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: lancering KPN Mine
BerichtGeplaatst: wo 07 feb 2007 09:53 
Site Admin

http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=1858440

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 feb 2007 10:07 

Arme helpdesk van de KPN.......

Geven ze die arme stakkers net even wat rust omdat ze IPB niet meer zo uitbundig aanbieden gaan ze het volgende zorgenkindje in de markt zetten..... :D :D

M.v.g,
Robèrt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 feb 2007 10:42 

Robèrt schreef:
Arme helpdesk van de KPN.......

Geven ze die arme stakkers net even wat rust omdat ze IPB niet meer zo uitbundig aanbieden gaan ze het volgende zorgenkindje in de markt zetten..... :D :D

M.v.g,
Robèrt

Ze hebben onder druk v/d markt en dus commercie nog niet zo heel veel geleerd.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 08 feb 2007 13:35 
Site Admin

gààn we weer :evil: ik sluit aan bij de woorden dat kpn de ores van ipb amper onder controle heeft en nu mine willen laten uitrollen terwijl mine nog zoveel kinderziekte`s heeft :x

ik betaal geen cent, heb ik gisterenavond nog gemeld aan de 2de lijn. gisteren lag onze mine er weer uit. dus geen beeld=geen betaling=simpel toch? :wink:

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 08 feb 2007 20:31 
Site Admin

gisteren las ik een verhaal dat kpn mine beschoudt als en totale mislukking, en dat ze het liefste mine niet willen laten uitrollen. of we dit verhaal serieus moeten nemen is deel 2 maar vond het zinvol hier te plaatsen.

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 09 feb 2007 00:50 

Ik ging gisteren langs bij de KPN winkel in het centrum van mijn woonplaats.
Even kijken hoe zo'n mine tuner eruit ziet.

Kon niet.
Ze hebben het daar niet draaien, vast buiten het uitrol gebied.... :D
Er stonden wel van die pakketten maar die gingen niet open.

M.v.g,
Robèrt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 09 feb 2007 00:54 
Site Admin

het is niet veel, maar hier> http://scripts.planet.nl/mine/product_shots/index.html kan je bekijken hoe de tuner eruit ziet :wink:

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 09 feb 2007 01:03 

Dat is best een beschaafd kastje.
Wel een grote afstandsbediening, of lijkt dat maar zo?

Bedankt.

M.v.g,
Robèrt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 09 feb 2007 01:11 
Site Admin

.dat valt mee, hij is wel iets te lang, maar qua breedte ligt die perfect in de hand. soepele knopjes dus daarvoor hoef je het niet te laten :lol:

de tuner vind ik persoonelijk mooi. niet teveel toeters en bellen erop. alle bedieningen doe je doormiddels de afstandsbediening. wat wel zo is natuurlijk, is dat als je afstand de geest er aan geeft het apparaat totaal onbruikbaar word. voor mooi zijn hadden er wel knopjes op mogen zittn voor bassis functie`s, dwz: harder/zachter en, programma omhoog/omlaag. maar goed je kunt niet alles hebben zullen we maar zeggen. ik zal mijn best eens doen morgen foto`s te maken van hier bij mij thuis en deze online te zetten :wink:

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel: Telefoontje KPN/PLANET
BerichtGeplaatst: do 15 feb 2007 14:54 

Ik weet niet precies waar ik deze vraag cq. opmerking moet plaatsen;

Gisteren ben ik telefonisch benaderd door een kpn/planet medewerker met de mededeling dat mijn Mine aanvraag van 24 november 2006 (!) nu pas in behandeling is genomen en of ik hier nog interesse in had, ik vertelde dat ik op 24 januari een nieuwe aanvraag had gedaan via de planet site en dat in "mijn gegevens" alles al verwerkt was (zelfs de order was direct al gereed) en dat ik nog steeds op een schriftelijke bevestiging zat te wachten...
De medewerker garandeerde mij dat vanaf nu... het nog maar 5 werkdagen zou duren voordat ik een schriftelijke bevestiging krijg en vanaf dat punt heb ik dan binnen 14 dagen het hele pakket binnen en kan ik IPTV bekijken. Ik zei deze beste man; ik laat mij verrassen!

Zijn er meer mensen benaderd of kunnen mensen mij vertellen of er vanaf dit punt daadwerkelijk aktie wordt ondernomen??

Groet René H.

...een overigens zeer tevreden IPB gebruiker.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 15 feb 2007 21:23 
Site Admin

Het kan? Maar zet grote vraagtekens bij de belofte dat het pakket binnen 14 dagen in huis ligt. Vermoedelijk zal de medewerker actie ondernemen teneinde u order goed rond te krijgen. De reden waarom ik zeg het kan (??) is omdat normaal gesproken u zit met het 7dagen bedenktijd periode. Dit houdt in dat zodra u de bestelling plaatst bij u isp zei eerst en afkoelperiode in acht moet nemen van 7 dagen. Indien u de order niet annuleert dan pas gaat KPN verder met het gereed maken van de centrale en daarna word het pakket naar u verzonden.

U hoort na de welkomstbrief de activatie brief thuis gestuurd te krijgen om mine te activeren, in de regel gebeurt dit ½ dagen voor u het pakket ontvangt..

Kortom, het zou misschien kunnen dat u alsnog snel het pakket krijgt? maar zet hier voor alsnog en ? bij

Groet Marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 15 feb 2007 21:29 

Bedankt voor je antwoord...

ergens november 2006 besteld... da's toch een mooie "afkoel" periode :lol:

Zoals ik al tegen meneer kpn/planet zei; Ik laat me verrassen!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 17 feb 2007 02:06 
Site Admin

laat ons even weten of uw pakket binnen die tijd is geleverd, en zo niet dan ook graag en seintje hier. dat geeft en totaalbeeld van het reilen en zeilen van de mine afdeling.

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 17 feb 2007 12:30 

marcel234 schreef:
laat ons even weten of uw pakket binnen die tijd is geleverd, en zo niet dan ook graag en seintje hier. dat geeft en totaalbeeld van het reilen en zeilen van de mine afdeling.

groet marcel.

Zal ik doen...

René H.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 20 feb 2007 23:54 

Tja... wat zal ik hierop kunnen zeggen...

Vanavond gebeld door een kpnmedewerker met de mededling dat mijn order eruit wordt gehaald... omdat het niet mogelijk is om IBP Comfort & Mine te hebben... mijn abonnement moet "gedowngraded" worden...
Een dezer dagen wordt mijn order zichtbaar uit het systeem gehaald (dit kan ik dan zien bij "mijn gegevens" bij Planet), daarna kan ik een nieuwe aanvraag doen bij de medewerkers van 09000244 optie 1 maar daar moet ik dan wel de mededeling doen dat ik "eerst gedowngrade" moet worden anders loopt het weer mis....

Als ik nu in mijn gegevens van Planet kijk zie ik dat ik IPB Comfort & Mine abonnement heb, waar zelfs een einde abonnement datum bij staat.

Zoals jullie in mijn eerdere berichtjes kunnen lezen, laat ik mijn wederom verrassen, zijn er meer mensen die dit is overkomen.... en dan bedoel ik het "downgraden" van je abonnement? en loopt dit dan vlekkeloos?

Groeten René H.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]