Ik doe alle 3 voorgaande berichten in 1 keer, was vanavond ff naar de sauna, ook wij mods moeten af-en-toe even relaxen
De mine-tuner is naar mijn inzicht definitief naar de mine hemel toe. Mijn tuner is jongsleden vervangen omwille en kapotte harde schijf, maar ook bleef de tuner vaak hangen bij de "sterretjes" dus eind conclusie: vervangen en dan zal het weer moeten gaan werken.
Bij gelieve de tuner in stand-by houden, de ervaring leert dat mine-tuner niet zo goed kunnen tegen uit en aan zetten. De monteur die ik laatst hier had vertelde dat veel harde schijven de "klap" van uit en aan zetten niet zo leuk vinden. Tevens voert KPN s,nachts onderhoud en update`s uit waarvoor de tuner wel bereikbaar moet blijven. Leuke anekdote is dat iedere nacht tussen 4 en 5 uur de mine tuner uit zichzelf reset.
Het hekele punt teletekst: mijn is het nog niet gelukt om teletekst erop te krijgen, noch via de mine tuner noch via de normale afstandsbediening van de tv. veel klachten hierover vind je ook terug in het mine forum. Ik vermoed dat KPN dat heeft uitgezet omdat mine zelf beschikt over "interactieve teletekst" amehoela!

duurt erg lang voor je beeld hebt, het nieuws is on-actueel en de dienst is onhandig te gebruiken. Wordt tijd dat gewoon teletekst weer bereikbaar wordt
Ook pip werkt niet. De mine tuner beschikt wel over twee tuners maar alles gaat over 1 scart. Dus dan zou de mine tuner zelf moeten beschikken over pip en dat heeft het niet. Kortom, antwoordt: helaas pip werkt niet.
Groet marcel.