edske schreef:
Ik lees hier ook dat de afstand tot de centrale van belang is. Die van mij is bijna 2 km. Ik kom bij de postcodecheck door de 'keuring' . Kan ik daar van op aan??
Bovendien lees ik hier (en daar) wel meerdere problemen, zoals installatie, teletekstproblemen, uitzending gemist, lang wachten op aansluiting etc. Zijn er ook positieve verhalen van mensen waarbij het gewoon in 1x lukt om beeld te krijgen?? Ik heb nl wel belangstelling (nu satelliet) maar ik wil niet van de regen in de drup komen.
De afstand tot de centrale mag naar mijn informatie maximaal 1300 en nog wat meter zijn. Daarboven is het niet mogelijk. Ik las laatst en bericht op een ander niet nader te noemen forum en bericht van een klant die kwam wèl door de postcode check maar kreeg even later een brief waarin en afwijzing stond vanwege een te grote afstand tot de centrale.
Dus ik vrees grote vrezen dat u niet in aanmerking komt, maar zou het gewoon proberen!
De installatie is een peulenschil, kastje uit de verpakking even op kamer temperatuur laten komen! (jaja lijkt op een goede wijn

) vervolgens stekker erin kabel aansluiten tot aan de experia-box en dan even de 2de lijn mine bellen en die helpen telefonischs mee met het correct aansluiten (is gratis via 08000505). Hier was het binnen 20 min helemaal kant en klaar en draaide het goed.
De aansluiting KAN lang op zich laten wachten indien de huidige provider de order niet goed doorzet (vaak gehoord probleem) indien dit wel gebeurd dan is het met een beetje geluk binnen 3/4 weken gerealiseerd. U krijgt voor het pakket een brief met daarin de pincodes en aansluitgegevens, daarna ontvangt u het pakket. De rest heb ik net al beschreven.
Problemen zijn er altijd met een nieuw product natuurlijk. Het probleem met teletekst is bekend en wordt hard aan gewerkt. Dat geld ook voor uitzending gemist en filmdirect.
Voor de mensen die op safe willen spelen raad ik aan het geheel nog even te laten bezinken. voor die mensen die kraakhelder tv beeld willen hebben met leuke aanvullende gadgets..zeker doen! ik verwacht zelf dat mine volledig goed draait medio juli 2007.
Groet Marcel.