Crucial schreef:
Tja... wat zal ik hierop kunnen zeggen...
Vanavond gebeld door een kpnmedewerker met de mededling dat mijn order eruit wordt gehaald... omdat het niet mogelijk is om IBP Comfort & Mine te hebben... mijn abonnement moet "gedowngraded" worden...
Een dezer dagen wordt mijn order zichtbaar uit het systeem gehaald (dit kan ik dan zien bij "mijn gegevens" bij Planet), daarna kan ik een nieuwe aanvraag doen bij de medewerkers van 09000244 optie 1 maar daar moet ik dan wel de mededeling doen dat ik "eerst gedowngrade" moet worden anders loopt het weer mis....
Als ik nu in mijn gegevens van Planet kijk zie ik dat ik IPB Comfort & Mine abonnement heb, waar zelfs een einde abonnement datum bij staat.
Zoals jullie in mijn eerdere berichtjes kunnen lezen, laat ik mijn wederom verrassen, zijn er meer mensen die dit is overkomen.... en dan bedoel ik het "downgraden" van je abonnement? en loopt dit dan vlekkeloos?
Groeten René H.
Nog steeds géén Mine TV...
Iemand van KPN/Planet (MPHD) zei mij dat ze het probleem gevonden hadden... een administratief probleem... nergens staat genoteerd dat ik IPB comfort
incl. Mine TV behalve in de administratie van Planet...
dus doorverbonden naar een admin-afdeling.
Halen wij eruit voor u... (planet)
Hoe lang duurt dit?? (ikke)
Zo'n 2 weken... (planet)
Wat?? 2 weken?? het is toch administratief?? (ikke)
Euh...ja dus...? (planet)
Okay... jullie zijn de experts...Ik wil alleen maar Mine TV afnemen van jullie... (ikke)
Dit was omgeveer 3 weken geleden.... eergisteren weer gebeld...er was niets bekend...pfff... ik geef het op!!!
"Ik wil alleen maar TV...kom op!!"
Rustig meneer, u bent nu belandt op de MultiPlayHelpDesk...wij regelen het voor u... Ik maak ff een ticket aan...
Ja maar ik heb een admin-probleem...als dat weg is kan ik het zelf opnieuw Mine aanvragen, riep ik...
Ach...dat doe ik dan toch even...zo verholpen! over 2 weken wordt u gedowngraded en kunt opnieuw Mine-TV aanvragen...
Euhm...is dat admin verhaal nu opgelost??? vroeg ik...
Jazeker dat kunt u straks zien bij "mijn gegevens" van Planet...
Flabberguested het gesprek afgerond... maar nog steeds niets te zien bij "mijn gegevens" behalve dat ik Mine afneem!!!!
Iemand nog oplossingen??? of tips???
Groet,
René H.