Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 15:02

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 29 jun 2011 21:05 
Offline

Geregistreerd: za 25 jun 2011 11:43
Berichten: 4
Vorige week ben ik de bezitter geworden van de nieuw experiabox ZTE. Mijn oude TG 787 gaf zoveel problemen dat de KPN overging tot levering van de ZTE.
Alleen nu kan ik mijn NAS niet meer benaderen via internet. Rene gaf in zijn vraag van 3 juni een soortgelijk probleem aan. IK heb in de ZTE mijn nas een vast ip adres gegeven en daar bij ook op dit adres de poorten 443, 5000 en 5001 vrij gegeven. Zo staat het in ieder gevan in het boekje. Jammer geen zicht vanaf internet. Deze truc ook geprobeerd met een DCHP adres. Maar ook dat leverde geen resultaat op. Ik heb verder alle berichten in deze categorie na gelezen, maar kon niets vinden wat op dit probleem leek.
Wie weet wat ik moet doen om toch mijn NAS zichtbaar te maken vanaf internet?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 30 jun 2011 07:15 
Offline

Geregistreerd: do 07 jan 2010 20:10
Berichten: 35
Hallo Hegra,

Ik heb bij mij port forwarding aangezet voor HTTP Server en FTP Server (tabblad Application) naar het IP-adres van mijn NAS.

Groeten,

Dit0rz


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 30 jun 2011 17:26 
Offline

Geregistreerd: za 25 jun 2011 11:43
Berichten: 4
Ik heb een NAS een vast ip adres gegeven. Vervolgens op adres 100 de poorten http server, https server, ftp server en poort 5000-5001 open gezet in het tabblad application. De Nas is nog niet zichtbaar vanaf internet. Dus het advies van Dit0rz opgevolgd, maar ik heb nog geen resultaat. Even voor de duidelijkheid: Ik heb in de ZTE bij application het ip adres van mijn NAS vastgezet en in de instelling in de NAS het IP adres handmatig vastgezet.
Wie helpt


Laatst bijgewerkt door hegra op do 30 jun 2011 23:10, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 30 jun 2011 23:08 
Offline

Geregistreerd: za 25 jun 2011 11:43
Berichten: 4
Mijn NAS is zichtbaar vanaf internet. Nadat ik de portforwarding volgens dit0rz heb aangezet twee uurtjes gewacht heb, werkt het.
Dit0rz bedankt voor de tip.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling