Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 19:26

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 27 jul 2010 20:09 
Offline

Geregistreerd: vr 23 jul 2010 15:17
Berichten: 2
Hallo,
Ik heb een Thomson tg789vn met IPB maar sind we dat modem hebben doet mn xbox 360 het niet meer goed online. Ik kan (bijna) geen parties meer joinen en tóch staat er dat mn NAT open is :? Ik heb 2 vragen:
1: Hoe kan ik zorgen dat alles weer goed werkt, want ik belde laatst de Helpdesk van KPN en toen zeiden ze dat de Update van juli verzet is naar NOVEMBER :( :(
2: Kan ik als nummer 1 niet mogelijk is een ander modem kopen als vervanging van de Thomson, of werkt IPB dan niet meer goed?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 27 jul 2010 23:25 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
potter5777 schreef:
Hallo,
Ik heb een Thomson tg789vn met IPB maar sind we dat modem hebben doet mn xbox 360 het niet meer goed online. Ik kan (bijna) geen parties meer joinen en tóch staat er dat mn NAT open is :? Ik heb 2 vragen:
1: Hoe kan ik zorgen dat alles weer goed werkt, want ik belde laatst de Helpdesk van KPN en toen zeiden ze dat de Update van juli verzet is naar NOVEMBER :( :(
2: Kan ik als nummer 1 niet mogelijk is een ander modem kopen als vervanging van de Thomson, of werkt IPB dan niet meer goed?



Alle boxen van kpn zijn zo dicht getimmerd, behalve de grijze siemens boxen die als eerste zijn uitgerold. Of dit zo'n verstandige keuze is? ik denk, hoe rot dat ook klinkt, dat u beter toch kan wachten op de uirol van de nieuwe software :(

Gr Marcel234.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 28 jul 2010 21:46 
Offline

Geregistreerd: vr 23 jul 2010 15:17
Berichten: 2
dus een ander modem kan niet met IPB van KPN?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 28 jul 2010 22:55 
Offline

Geregistreerd: za 20 feb 2010 17:32
Berichten: 12
Woonplaats: Maarssen
Correct :(


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 12 aug 2010 17:34 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 09 jun 2010 14:27
Berichten: 57
potter5777 schreef:
dus een ander modem kan niet met IPB van KPN?

Inderdaad, dat kan niet.

De interne SIP server is geblokkeerd op de TG787 en TG789vn.

_________________
Edward A. Murphy: "Als er meer dan één manier is om een taak te doen en één van die manieren zal in een ramp resulteren, dan zal iemand het zo doen".


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling