na een hopeloze actie met de sitecom wl-201 had ik het wel even gehad. maar gisteren liep ik bij toeval in de makro tegen de lexmark z1420 aan. beetje de boel lopen lezen daar en zag er wel redelijk uit.
mijn vertrouwen was na de sitecom op het gebied van draadloos printen gedaald tot het niveau 0.0

maar wilde het toch een kans geven

de prijs is verbluffend laag voor deze lexmark z1420 (€66ex de btw) dus hobbelen na de kassa toe en afrekenen.
eenmaal thuis dit mooie witte stylvolle apparaat uitgepakt en schrok in de eerste instantie van het dikke boek dat erbij zat, maar dat bleek gelukkig in 24 talen te zijn

toner's erin, software geïnstalleerd en nu maar hopen.
ongelofelijk! wat een installatie gemak van deze lexmark!! in zeer eenvoudige stappen wordt je door alles heen geleid. toen kwam het draadloze gedeelte aan de beurt. mijn hart bonkte een beetje want na deze stappen werd het houden of terug brengen. de lexmark zoekt eerst naar verbindingen (dus ssid aanzetten!) en de mijn vond hij zonder problemen. daarna even de webkey invullen en daarna gaat hij zichzelf aanmelden.
en verdomd! perfect. je hoeft niks meer te doen je kunt direct gaan printen

eindelijk een draadloze printer die het doet wow. ik geef dit apparaat een dikke 9+ mede door design, installatie gemak en snelheid van printen. 1 puntje laat ik open omdat er helaas geen flatbedscanner in zit.
nog een klein (energie) voordeeltje. de printer gaat uit zichzelf na 5 min in een bepaalde ruststand staat waardoor hij nog maar 1 watt verbruikt. wil je iets gaan printen, hoef je niets in te drukken hij komt vanzelf uit zijn slaapstand

.
ik raad deze printer zeker aan aan mensen die simpel een draadloze printer willen aanschaffen.
groet marcel.