Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 12:35

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Uitval Experia box
BerichtGeplaatst: di 28 sep 2010 17:00 
Offline

Geregistreerd: di 28 sep 2010 12:31
Berichten: 2
Hallo,

ik was een vroege gebruiker van inernet plus bellen (ca. 5 jaar) en heb een voor mijn gevoel al jaren oude grijze (Siemens) Experiabox staan. De laatste tijd is het me meerdere keren gebeurd dat ik niet meer kan inloggen. Dan blijkt het ding helemaal terug te staan op de standaardinstellingen. Moet ik dus WiFi weer opnieuw instellen, alle port-forwardings, passwords e.d. Kortom, niet fijn :-(
Kan het zijn dat het ding aan het einde van z'n leven is en hoe krijg ik een nieuwe ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Uitval Experia box
BerichtGeplaatst: wo 29 sep 2010 00:38 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Simpel, snel contact opnemen met webcare die actief is op dit forum. Stuur ze en bp met daarin het probleem/klacht, en weet bijna 99,9% zeker dat ze je oude siemens gaan omwisselen voor een nieuwe thomsonbox...sucses!

Gr Marcel234.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Uitval Experia box
BerichtGeplaatst: wo 29 sep 2010 14:28 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
dirklammers schreef:
Hallo,

ik was een vroege gebruiker van inernet plus bellen (ca. 5 jaar) en heb een voor mijn gevoel al jaren oude grijze (Siemens) Experiabox staan. De laatste tijd is het me meerdere keren gebeurd dat ik niet meer kan inloggen. Dan blijkt het ding helemaal terug te staan op de standaardinstellingen. Moet ik dus WiFi weer opnieuw instellen, alle port-forwardings, passwords e.d. Kortom, niet fijn :-(
Kan het zijn dat het ding aan het einde van z'n leven is en hoe krijg ik een nieuwe ?

Hallo,

Zie antwoord van Marcel. Stuur ons een privé bericht met uw gegevens.

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Uitval Experia box
BerichtGeplaatst: wo 10 nov 2010 15:53 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 21 jul 2008 17:48
Berichten: 296
Is het probleem opgelost? Graag even een reactie dan kan het topic gesloten worden, alvast bedankt :D

_________________
Met vriendelijke groet,

KPN Webcare specialist
www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling