Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 23:48

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 08:54 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Maar even voor de duidelijkheid, die 20Mb is dan "internetsnelheid" toch?

Dat kan dan toch nooit werken samen met IP-TV?
ADSL 2 of + of weet ik wat kán toch niet hoger dan 20Mb, of je moet in de centrale wonen?

KPN had het dan nooit kunnen aanbieden want ze maken dat nergens waar?

Edit: oeps, ik zie nu dat het om 8Mb "internetsnelheid" gaat. Toch?

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 13:11 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Robèrt schreef:

Edit: oeps, ik zie nu dat het om 8Mb "internetsnelheid" gaat. Toch?


Klopt, het extra pakket+interactieve tv bestaat uit "tot" 8mb downloadsnelheid en daarbij behoor je 9mb te krijgen voor interactieve tv. Nu is deze snelheid van 17mb niet op iedere adres zo te krijgen, MAAR als het wel kan moet je het ook leveren ook toch? In mijn geval is ruim 17mb te realiseren en tot op 4 weken geleden stond ik ook in getraint op 16mb. Nu is het weer afwachten dat er iemand van die nintendo wii weg gaat en eindelijk eens en keer dat profiel gaat aanpassen naar de contractuele 17mb.

Ik blijf ook van spijkerharde mening dat kpn de klant goed hoort te informeren wat er mogelijk is. iemand die op een adsl2+ centrale zit maar op ruim 2200 meter zit zal beter een bassis abbo kunnen nemen dan extra, omdat de klant dan op extra NOOIT de snelheid zal gaan halen.

Ik vind het een beetje "stalin" achter over komen hoe ze nu starig honderden klanten niet hoger intrainen, why? ik snap er echt niks van.


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 08 okt 2008 01:45 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
Excuses dat je nog niets van me hebt gehoord marcel, ik ben al een paar dagen ziek. Donderdag moet/ga ik weer werken, zal dan naar de status van je ticket kijken en als er niets mee is gebeurd ga ik zelf actie ondernemen.

Ik weet op dit moment dus ook niet of kpn die snelheid gewoon niet meer kan garanderen. I'll keep you in touch.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 08 okt 2008 01:57 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Allereerst sterkte gewenst met je tijdelijke "ziekbed" en hoor het wel van je online hier :D even ter aanvulling: kpn kan het realiseren hier gezien 4 weken terug ik die profiel van 16mb al had onder isdn nog wel te verstaan. na het oversluisen naar pstn moest het alleen maar beter worden en daar geloof ik ook wel in(!0. Het enigste wat er moet gebeuren is dat profiel van 16mb (of 17 nog beter, en is haalbaar :P ) terug zetten dan zijn ze van mijn af :wink:

Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 14:38 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 21 jul 2008 17:48
Berichten: 296
pdaas schreef:
marcel234 schreef:
Lang verhaal maar voor en ieder met dir probleem zinvol om het te lezen.

In juli dit jaat starte kpn met het beruchte upgrade verhaal. Op 2 juli heb ik telefonisch aangegeven tegen kpn een upgrade te willen maken naar het extra pakket+interactieve tv. Na dit met veel moeite werd gerealiseerd was het up-profiel wel goed (1024kb) maar het down profiel bleef staan op 12mb en dat is contractueel niet juist. In combinatie, zoals in mijn geval met iptv, behoor je in getraind te staan op minimaal 16mb. (8mb voor de downsnelheid, en 9 voor iptv=minimaal 16mb)

Omdat dit niet wilde lukken werd in juli en monteur aangestuurt omdat volgens de 3rde lijn een restrictie zou bestaan op de zwarte thomsonbox en deze zou niet hoger kunnen dan 12mb. In mijn geval moest er een grijze experia komen want deze zou wél boven de 12 kunnen in trainen. Afijn, de monteur heeft hier thuis ruim 2.5 uur zitten ploeteren om deze grijze expria aan te sluiten en om het juiste profiel van 16 in te laden. Dit lukte ook(!) maar wa er misging kon ik al voorspellen, iptv werd 1 weeknd lang 1 grote ellende met uitvallers ezoenzo. Kortom, op maandag stond dezelfde monteur weer op de stoep om doodleuk de grijze weer weg te halen en weer en zwarte terug te zetten. De verbazing en vreugde was groot toen bleek dat de zwarte netjes intrainde op..16mb..top, niks meer aan doen riepen de monteur en ik tegen elkaar en hij vervolgede zijn weg.

Toch, als hier 2 stb`s van iptv gingen draaien kwam er met de download 2mb tekort. Ik belde later voor iets anders (mis 2 mailadressen sinds de upgrade) en opperde het 2mb gemis verhaal. De dame zette en ticket door en daarna bleef het stil...nu wordt het spannend.

Poosje later op een woensdag viel ineens de verbinding weg en dat bleef ook ruim 3 uur zo. Ik dacht, laat ik eens bellen. Wat bleek, kpn had stil zwijgend de lijn omgezet van isdn naar pstn maar zonder mij in kennis daarvan te stellen. Nu kon ik simpel zelf een pstn box regelen dus `savonds deed alles het weer. waar mijn woede wél over begon te koken was dat de exeria geen profiel meer had van 16mb maar weer van 12mb.

Ik bellen, gehannes hier en daar, afijn, al 3 weken lang staat deze ticket nog open. waarom ik de tittel "kpn weigert de profielen van extra te verhogen" komt omdat uit verschillende hoeken kenbaar word gemaakt dat bij een extra abbo volgens kpn ook een profiel hoort van 12mb. dat zal misschien zo zijn zonder iptv, maar met iptv hoortdit minimaal 16mb te zijn anders haal je als klant nooit je contractuele down snelheid.

Op dit forum en op forums als tros radar, vara kassa forum én het iptv forum van kpn zelf zijn al diverse klachten hierover gemeld, voornamelijk hoe de moderator van het iptv forum zelf de mensen probeerd wijs te maken dat bij en extra pakket en profiel van 12mb hoort en slechts in uitzonderlijke gevallen word verhoogd naar 16 laat mijn bloed koken van woede. Het is klip en klaar dat bij een extra pakket met iptv dat profiel van 16 hoort maar in sommige schrijnende gevallen zitten de mensen al ruim 2 maanden te wachten op dat profiel van 16mb. Helaas werd het de moderator van iptv zelf allemaal teveel en sluite hij de topic zonder enige reden.

Het is nu zo gesteld dat als je tv gaat kijken en opnemen je down snelheid keldert naar 4 mb(!) omdat, simpel rekensommetje, 12mb min 2 maal een stream van 4mb je down snelheid laat kelderen naar..4mb. dus, je betaald en sigaar uit je eigen doos gezien je vroeger om het 3mb pakket óók was ingetraint op 12mb.

In diverse telefoontjes naar 0800-0407 blijft met over, en over roepen dat er een ticket loopt, op mijn argumenten dat dit al 3 weken word geroepen maar er niks aan gedaan word weet men geen antwoord. Sommige hd medewerkers opperen doodleuk om je abbo maar op te zeggen of een advocaat in handen te nemen. Een andere hd medewerker vond het maar leuk mijn uit te maken voor alles wat mooi en lelijk was omdat hij het niet meer wist. en bos bloemen als escuus was het gevolg maar opgelost is en word het maar niet.

Als je alles leest links en rechts met mensen die net als ik in exact de zelfde situatie zitten kan je concluderen dat kpn simpelweg weigerd het profiel te verhogen gezien in alle gevallen nog steeds niks is opgelost.

Ik wil en ieder die een extra pakket met iptv heeft afgesloten en nog steeds niet de contractuele download snelheid halen op te roepen hier een melding te geven. Ik zal hiervan een verzameling maken en deze overhandigen in denhaag bij het hoofdkantoor van kpn.

laat u geen sigaar uit uw eigen doos aansmeren en meld u verhaal hier. samen staan we sterk!


Groet Marcel.


Hoi marcel,

ik stuur dit verhaal door bij ons intern,
ik weet er niet het fijne van,
als ik meer weet laat ik je dat weten.

Mvg


klanten die hun Interactieve TV ontvanger aan hebben staan EN een ander kanaal aan het opnemen zijn hebben inderdaad een beperktere download snelheid. In deze situatie is het maximum ongeveer 4 Mb.
Maar als het goed wordt dit weer automatisch verhoogd indien 1 van beide TV kanalen niet langer wordt bekeken/opgenomen.
(is dit dus niet zo, dan moet er contact op worden genomen met de helpdesk en word dit nagekeken).

Rekensom is:

Klant heeft profiel van 12 Mb down bij een Extra pakket
Ieder TV kanaal kost ongeveer 4,2 Mb down
Dus bij bekijken 1 kanaal (en geen opnames) heeft hij 7,8 Mb download snelheid
Bij bekijken /opnemen 2 kanalen is dat dus 8,4 Mb
Resteert 3,6 Mb download snelheid

Mvg

_________________
Met vriendelijke groet,

KPN Webcare specialist
www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 14:55 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
@webcare.

Terwijl dit absoluut niet hoeft. Informeer de klant of deze snelheid ook echt haalbaar is correct? dan kan de klant zelf kiezen of hij dit pakket wilt hebben of kiest voor bassis.

2- waarom houdt kpn zo starig beet aan dat 12mb profiel terwijl in mijn geval MAKKELIJK 16mb haalbaar is en in notabene (zoals u gelezen hebt) 4 weken geleden in getraint was op die profiel van 16mb? In mijn geval is de openstaande ticket over de e-mails opgelost en nu gaan ze werken om dat 16mb profiel weer terug te zetten. Je kan en mag nooit mensen een sigaar uit je eigen door verkopen. Even kort voorbeeld:

Kpn bassis: 3mb down+iptv prijs 44.95, je krijgt hierbij een profiel van 12.190kbp/s. Dan Kpn extra +iptv, download snelheid 8mb uw word ingetraint op een profiel van 12mb maar betaalt wel ineens 59 euro per maand, dus?? zelfde profiel maar wel meer betalen.

U kunt mij niet wijs maken meneer dendaas dat dit kan en MAG dit is gewoon de mensen flessen waar ze bij staan.


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 14:58 
Offline

Geregistreerd: wo 22 aug 2007 10:56
Berichten: 25
Woonplaats: 's-Heerenberg
pdaas schreef:
pdaas schreef:
marcel234 schreef:
Lang verhaal maar voor en ieder met dir probleem zinvol om het te lezen.

In juli dit jaat starte kpn met het beruchte upgrade verhaal. Op 2 juli heb ik telefonisch aangegeven tegen kpn een upgrade te willen maken naar het extra pakket+interactieve tv. Na dit met veel moeite werd gerealiseerd was het up-profiel wel goed (1024kb) maar het down profiel bleef staan op 12mb en dat is contractueel niet juist. In combinatie, zoals in mijn geval met iptv, behoor je in getraind te staan op minimaal 16mb. (8mb voor de downsnelheid, en 9 voor iptv=minimaal 16mb)

Omdat dit niet wilde lukken werd in juli en monteur aangestuurt omdat volgens de 3rde lijn een restrictie zou bestaan op de zwarte thomsonbox en deze zou niet hoger kunnen dan 12mb. In mijn geval moest er een grijze experia komen want deze zou wél boven de 12 kunnen in trainen. Afijn, de monteur heeft hier thuis ruim 2.5 uur zitten ploeteren om deze grijze expria aan te sluiten en om het juiste profiel van 16 in te laden. Dit lukte ook(!) maar wa er misging kon ik al voorspellen, iptv werd 1 weeknd lang 1 grote ellende met uitvallers ezoenzo. Kortom, op maandag stond dezelfde monteur weer op de stoep om doodleuk de grijze weer weg te halen en weer en zwarte terug te zetten. De verbazing en vreugde was groot toen bleek dat de zwarte netjes intrainde op..16mb..top, niks meer aan doen riepen de monteur en ik tegen elkaar en hij vervolgede zijn weg.

Toch, als hier 2 stb`s van iptv gingen draaien kwam er met de download 2mb tekort. Ik belde later voor iets anders (mis 2 mailadressen sinds de upgrade) en opperde het 2mb gemis verhaal. De dame zette en ticket door en daarna bleef het stil...nu wordt het spannend.

Poosje later op een woensdag viel ineens de verbinding weg en dat bleef ook ruim 3 uur zo. Ik dacht, laat ik eens bellen. Wat bleek, kpn had stil zwijgend de lijn omgezet van isdn naar pstn maar zonder mij in kennis daarvan te stellen. Nu kon ik simpel zelf een pstn box regelen dus `savonds deed alles het weer. waar mijn woede wél over begon te koken was dat de exeria geen profiel meer had van 16mb maar weer van 12mb.

Ik bellen, gehannes hier en daar, afijn, al 3 weken lang staat deze ticket nog open. waarom ik de tittel "kpn weigert de profielen van extra te verhogen" komt omdat uit verschillende hoeken kenbaar word gemaakt dat bij een extra abbo volgens kpn ook een profiel hoort van 12mb. dat zal misschien zo zijn zonder iptv, maar met iptv hoortdit minimaal 16mb te zijn anders haal je als klant nooit je contractuele down snelheid.

Op dit forum en op forums als tros radar, vara kassa forum én het iptv forum van kpn zelf zijn al diverse klachten hierover gemeld, voornamelijk hoe de moderator van het iptv forum zelf de mensen probeerd wijs te maken dat bij en extra pakket en profiel van 12mb hoort en slechts in uitzonderlijke gevallen word verhoogd naar 16 laat mijn bloed koken van woede. Het is klip en klaar dat bij een extra pakket met iptv dat profiel van 16 hoort maar in sommige schrijnende gevallen zitten de mensen al ruim 2 maanden te wachten op dat profiel van 16mb. Helaas werd het de moderator van iptv zelf allemaal teveel en sluite hij de topic zonder enige reden.

Het is nu zo gesteld dat als je tv gaat kijken en opnemen je down snelheid keldert naar 4 mb(!) omdat, simpel rekensommetje, 12mb min 2 maal een stream van 4mb je down snelheid laat kelderen naar..4mb. dus, je betaald en sigaar uit je eigen doos gezien je vroeger om het 3mb pakket óók was ingetraint op 12mb.

In diverse telefoontjes naar 0800-0407 blijft met over, en over roepen dat er een ticket loopt, op mijn argumenten dat dit al 3 weken word geroepen maar er niks aan gedaan word weet men geen antwoord. Sommige hd medewerkers opperen doodleuk om je abbo maar op te zeggen of een advocaat in handen te nemen. Een andere hd medewerker vond het maar leuk mijn uit te maken voor alles wat mooi en lelijk was omdat hij het niet meer wist. en bos bloemen als escuus was het gevolg maar opgelost is en word het maar niet.

Als je alles leest links en rechts met mensen die net als ik in exact de zelfde situatie zitten kan je concluderen dat kpn simpelweg weigerd het profiel te verhogen gezien in alle gevallen nog steeds niks is opgelost.

Ik wil en ieder die een extra pakket met iptv heeft afgesloten en nog steeds niet de contractuele download snelheid halen op te roepen hier een melding te geven. Ik zal hiervan een verzameling maken en deze overhandigen in denhaag bij het hoofdkantoor van kpn.

laat u geen sigaar uit uw eigen doos aansmeren en meld u verhaal hier. samen staan we sterk!


Groet Marcel.


Hoi marcel,

ik stuur dit verhaal door bij ons intern,
ik weet er niet het fijne van,
als ik meer weet laat ik je dat weten.

Mvg


klanten die hun Interactieve TV ontvanger aan hebben staan EN een ander kanaal aan het opnemen zijn hebben inderdaad een beperktere download snelheid. In deze situatie is het maximum ongeveer 4 Mb.
Maar als het goed wordt dit weer automatisch verhoogd indien 1 van beide TV kanalen niet langer wordt bekeken/opgenomen.
(is dit dus niet zo, dan moet er contact op worden genomen met de helpdesk en word dit nagekeken).

Rekensom is:

Klant heeft profiel van 12 Mb down bij een Extra pakket
Ieder TV kanaal kost ongeveer 4,2 Mb down
Dus bij bekijken 1 kanaal (en geen opnames) heeft hij 7,8 Mb download snelheid
Bij bekijken /opnemen 2 kanalen is dat dus 8,4 Mb
Resteert 3,6 Mb download snelheid

Mvg


Even een rekensommetje voor Peter
IPB extra 8Mb plus interactieve tv. Let op het is plus zoals het aangeboden word.
I-tv neemt in geval van kijken en opnemen 8Mb snelheid van de lijn.
Dus 8 plus 8 is volgens mijn zoontje van 9 nog steeds 16 en geen 12.

Ik weet niet waar KPN de logica vandaan haalt dat 8 +8, 12 is

mvg


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 15:20 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Ik weet dat de consumentenbond ook al bezig is met dit verhaal na te checken, want natuurlijk weet kpn wel dat dit verhaal niet deugd. Je betaald héél simpelweg een sigaar uit je eigen doos.

rare is en blijft dat in bepaalde gevallen (ga je weer, ik?) het wél mogelijk is maar kpn gewoon weigerd dat profiel omhoog te krikken. Oplossing: kijk wat bij de klant mogelijk is, indien mogelijk geef dat profiel, niet mogelijk, bassis aanbieden maar niet wat er nu gebeurt, dat is TE schandelijk om eigenlijk over te praten.


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 15:32 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 21 jul 2008 17:48
Berichten: 296
Ik heb niet gezegd dat 8 + 8 12 is.
Het gaat erom dat er een 12 mb profiel word toegewezen, en van daaruit is het rekensommetje gemaakt.

Mvg

_________________
Met vriendelijke groet,

KPN Webcare specialist
www.kpn.com/webcare


Laatst bijgewerkt door KPNwebcare1 op do 09 okt 2008 15:42, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 15:37 
Offline

Geregistreerd: wo 22 aug 2007 10:56
Berichten: 25
Woonplaats: 's-Heerenberg
pdaas schreef:
Ik heb niet gezegd dat 8 + 8 12 is.
Het gaat erom dat er een 12 mbit profiel word toegewezen, en van daaruit is het rekensommetje gemaakt.

Mvg


Bij mijn IPB standaard plus I-tv was het profiel ook 12 Mb
dus het is en blijft een sigaar uit eigen doos.

andere aanbieders geven zelf wat Kado als je triple play doet bij hun kijk naar UPC.

KPN geeft je een sigaar, is ook wel leuk maar niet uit eigen doos

Mvg


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 16:27 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
pdaas schreef:
Ik heb niet gezegd dat 8 + 8 12 is.
Het gaat erom dat er een 12 mb profiel word toegewezen, en van daaruit is het rekensommetje gemaakt.

Mvg


Dan zijn we er toch? Op bassis krijg je met 3mb down een profiel van 12mb en op extra precies hetzelfde profiel, dus...je betaalt MEER, maar je betaalt hem uit je eigen doos. Ik weet 110% zeker (en u ook) dat dit NOOIt kan en mag kloppen.

Extra hoort te zijn, 8 mb voor de snelheid, en 9mb voor interactieve tv, maakt 17mb en geen kilobit minder.

trouwens, u omzeilt steeds het gene wat ik al 3 keer eerder heb geschreven, ik was tot op 4 weken geleden keurig in getraint op 16 (zoals het hoort!) na het omzetten van isdn naar pstn werd dit narige profiel van 12mb terug gezet en sindsdien is het stil (ticket staat nog steeds open) men ziet dat er wel een profiel is van 16mb maar tevens ook dat er maar 12 is toegewezen. verklaart u dit dan eens meneer dendaas?




Groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 20:47 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Als aanvulling voor webcare:

Dit onderstaande geeft aan wat ik overhoud als ik tv kijk plus opneem:

Last Result:
Download Speed: 3326 kbps (415.8 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 822 kbps (102.8 KB/sec transfer rate)

En dit is normaal voor 59€ per maand :evil:

vandaag om half 5 gebeld met de hd om eens te checken hoever het staat na 4 weken niets gehoord te hebben. u raad het al, de ticket stond nog steeds open. iedereen roept en bleert dat het inderdaad niet klopt maar kunnen alleen maar formuliertjes sturen naar de achterliggende afdeling die het moet oppakken. men ziet ook steeds dat het profiel 16mb hoort te zijn en snappen niet waarom die maar 12mb toewijst.

1 medewerker is ruim 50 minuten bezig geweest iets gedaan te krijgen, met als antwoord "stuur de klant maar eens grijze experia" tja, die had ik zelf nog liggen, dus die maar eens aangesloten. Weer niets, minder nog! nu nog maar 12.368kbp/s en dus ben ik weer terug bij af.

Ik mag het niet zo "boos" zeggen tegen webcare, maar hou alsjeblieft op te sugereren dat een 12mb profiel hoort bij een extra abbonement, dat hoort minimaal 16 te zijn en iedereen weet dat. helaas is het de achterliggende afdelingen die weigeren het profiel aan te passen.

Voor mij is na 4 weken de maat vol, het redelijke termijn voor het oplossen van die kinderlijke eenvoudige probleem is ruimschoots overschreden. Kpn heeft nog 48 uur om het op te lossen anders gaat mijn rechtsbijstands verzekering erop met als claim dat voor iedere dag dat het contractueel niet in orde is ik 500 euro claim. Moet u (wecare) eens opletten hoe snel het dan verholpen is.

Zoals u merkt webcare ben ik het kotsbeu. ben vandaag weer 4 uur bezig geweest met boxen omwisselen en bellen om vervolgens geen centimeter verder te komen...bah! :evil:


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 10 okt 2008 00:07 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Ik denk niet dat een rechtsbijstandsverzekering hier echt iets mee doet hoor, de belangen liggen echt niet hoog genoeg.

Helaas heb ik nu een paar slechte ervaringen met deze vorm van rechtsbijstand, als het er echt toe doet neem dan een echte advocaat.
Bij een RBV krijg je in 99 van de 100 gevallen een jurist of zelfs minder.
Het mag namelijk vooral geen geld kosten.

Maar ik ben wel degelijk van mening dat je gelijk hebt!

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 11 okt 2008 16:13 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Ik bekijk dit draadje opeens door een hele andere bril......

Een moderator die opkomt voor zijn eigen problemen maar anderen rustig laat zitten.
Misschien heeft KPN in deze zaak wel gewoon gelijk?

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 11 okt 2008 20:36 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
@Robert:

Ik begin mij en beetje te iriteren aan het feit dat je topics niet leest of niet wil lezen vanaf post 1. Als je dat wel gedaan had dan had je kunnen lezen dat ik 8 weken geleden dat Contractuele profiel van 16mb gewoon had maar dat het daarna gewoon verdwenen is. Het heeft niets te maken met haalbaarheid want dat is het in mijn zaak wel. maar kpn wil simpelweg het profiel niet verhogen.

In dieco zijn verhaal is het maximale eruit gehaald. Ik wil je daarom vragen voortaan GOED te lezen in plaats klakkeloos maar wat te pennen :evil:


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling