Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 14:42

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 11 okt 2008 20:54 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Ah, goed nieuws. Zo juist heeft kpn gebeld en ziet nu eindelijk waar het probleem zit. na de omzetting van isdn naar pstn is de softwarekaart verkeerd ingeladen en daardoor haal je niet (volledig) de snelheid. Dinsdag a`s gaat de monteur naar de wijkcentrale en zal de kaart ressetten. Daana zal die op de verdelerskast in de wijk hier kijken of de beoogde 16mb ook echt binnenkomt. daarna is het een kwestie van een harde reset en dan zal de 17mb (zelfs) ingetraint worden.

Met de wind mee is dit topic dus opgelost dinsdag.


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 15 okt 2008 18:18 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
Hey Marcel,

Vandaag mijn eerste dag weer aan het werk, meteen even je ticket bekeken, was gesloten en er was een nieuwe aangemaakt zoals je weet. Als het goed is is er een monteur geweest maandag. De laatste statuswijziging:

14.10.08 - 09.23
toegewezen aan activiteit: AWS configureren
Graag deze IPTV klant naar een 16 mb INP2 profiel omzetten graag klant bellen als aanpassing is uitgevoerd


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 15 okt 2008 19:29 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Klopt als een bus blizzaa :wink: Ik moet dus nu wachten dat deze afdeling de boel oppakt en uitvoert. Mocht jij meer weten als ik hoor ik graag van je, en mocht toch overhoops het profiel verhoogd worden meld ik dat natuurlijk direct hier.

thanxs iniedergeval voor de vinger aan de pols :)


Groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 16 okt 2008 09:02 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 15:02
Berichten: 320
Woonplaats: Middelburg
Graag ontopic blijven svp,

Groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 okt 2008 17:29 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Ladys and gentlemen...Whe've got him :mrgreen:

Actief: 0 dagen, 0:03:22

Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1.028 / 16.005

Speedtest met 1 tuner aan:
Afbeelding

Speedtest met 2 tuners aan:
Afbeelding

Ik ben dik tevreden ondanks dat met 2 streams aan er anderhalve mb tekort is. U ziet allen, het kan dus wel! hoe ik dit gedaan hebt? via een 2de lijnsnummer op een zeer vriendelijke manier melden dat ik al tig weken zit te wachten maar dat het steeds niet werd opgepakt. uiteindelijk heeft de 2de lijner een belletje gedaan naar de afdeling admin en na 1 half uur viel de verbinding weg en was het opgelost.

Het is en blijft onbegrijpelijk dat zoiets simpels zolang heeft moeten duren. Vind en blijf het prutswerk vinden van de bovenste plank. waarom moeten klanten zolang wachten? is het de capaciteit die tekort schiet? dan breid die uit! want op zoveel fronten moeten klanten te lang wachten op de oplossing. is het nu is zwaar technich van aard ala, maar het verhogen van een profieltje dat 3 muisklikken in beslag neemt is TE gek voor woorden natuurlijk.


Groet marcel.

Gezien opgelost gaat dit topic op slot.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling