Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 09 apr 2020 06:14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 25 sep 2008 22:35 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Lang verhaal maar voor en ieder met dir probleem zinvol om het te lezen.

In juli dit jaat starte kpn met het beruchte upgrade verhaal. Op 2 juli heb ik telefonisch aangegeven tegen kpn een upgrade te willen maken naar het extra pakket+interactieve tv. Na dit met veel moeite werd gerealiseerd was het up-profiel wel goed (1024kb) maar het down profiel bleef staan op 12mb en dat is contractueel niet juist. In combinatie, zoals in mijn geval met iptv, behoor je in getraind te staan op minimaal 16mb. (8mb voor de downsnelheid, en 9 voor iptv=minimaal 16mb)

Omdat dit niet wilde lukken werd in juli en monteur aangestuurt omdat volgens de 3rde lijn een restrictie zou bestaan op de zwarte thomsonbox en deze zou niet hoger kunnen dan 12mb. In mijn geval moest er een grijze experia komen want deze zou wél boven de 12 kunnen in trainen. Afijn, de monteur heeft hier thuis ruim 2.5 uur zitten ploeteren om deze grijze expria aan te sluiten en om het juiste profiel van 16 in te laden. Dit lukte ook(!) maar wa er misging kon ik al voorspellen, iptv werd 1 weeknd lang 1 grote ellende met uitvallers ezoenzo. Kortom, op maandag stond dezelfde monteur weer op de stoep om doodleuk de grijze weer weg te halen en weer en zwarte terug te zetten. De verbazing en vreugde was groot toen bleek dat de zwarte netjes intrainde op..16mb..top, niks meer aan doen riepen de monteur en ik tegen elkaar en hij vervolgede zijn weg.

Toch, als hier 2 stb`s van iptv gingen draaien kwam er met de download 2mb tekort. Ik belde later voor iets anders (mis 2 mailadressen sinds de upgrade) en opperde het 2mb gemis verhaal. De dame zette en ticket door en daarna bleef het stil...nu wordt het spannend.

Poosje later op een woensdag viel ineens de verbinding weg en dat bleef ook ruim 3 uur zo. Ik dacht, laat ik eens bellen. Wat bleek, kpn had stil zwijgend de lijn omgezet van isdn naar pstn maar zonder mij in kennis daarvan te stellen. Nu kon ik simpel zelf een pstn box regelen dus `savonds deed alles het weer. waar mijn woede wél over begon te koken was dat de exeria geen profiel meer had van 16mb maar weer van 12mb.

Ik bellen, gehannes hier en daar, afijn, al 3 weken lang staat deze ticket nog open. waarom ik de tittel "kpn weigert de profielen van extra te verhogen" komt omdat uit verschillende hoeken kenbaar word gemaakt dat bij een extra abbo volgens kpn ook een profiel hoort van 12mb. dat zal misschien zo zijn zonder iptv, maar met iptv hoortdit minimaal 16mb te zijn anders haal je als klant nooit je contractuele down snelheid.

Op dit forum en op forums als tros radar, vara kassa forum én het iptv forum van kpn zelf zijn al diverse klachten hierover gemeld, voornamelijk hoe de moderator van het iptv forum zelf de mensen probeerd wijs te maken dat bij en extra pakket en profiel van 12mb hoort en slechts in uitzonderlijke gevallen word verhoogd naar 16 laat mijn bloed koken van woede. Het is klip en klaar dat bij een extra pakket met iptv dat profiel van 16 hoort maar in sommige schrijnende gevallen zitten de mensen al ruim 2 maanden te wachten op dat profiel van 16mb. Helaas werd het de moderator van iptv zelf allemaal teveel en sluite hij de topic zonder enige reden.

Het is nu zo gesteld dat als je tv gaat kijken en opnemen je down snelheid keldert naar 4 mb(!) omdat, simpel rekensommetje, 12mb min 2 maal een stream van 4mb je down snelheid laat kelderen naar..4mb. dus, je betaald en sigaar uit je eigen doos gezien je vroeger om het 3mb pakket óók was ingetraint op 12mb.

In diverse telefoontjes naar 0800-0407 blijft met over, en over roepen dat er een ticket loopt, op mijn argumenten dat dit al 3 weken word geroepen maar er niks aan gedaan word weet men geen antwoord. Sommige hd medewerkers opperen doodleuk om je abbo maar op te zeggen of een advocaat in handen te nemen. Een andere hd medewerker vond het maar leuk mijn uit te maken voor alles wat mooi en lelijk was omdat hij het niet meer wist. en bos bloemen als escuus was het gevolg maar opgelost is en word het maar niet.

Als je alles leest links en rechts met mensen die net als ik in exact de zelfde situatie zitten kan je concluderen dat kpn simpelweg weigerd het profiel te verhogen gezien in alle gevallen nog steeds niks is opgelost.

Ik wil en ieder die een extra pakket met iptv heeft afgesloten en nog steeds niet de contractuele download snelheid halen op te roepen hier een melding te geven. Ik zal hiervan een verzameling maken en deze overhandigen in denhaag bij het hoofdkantoor van kpn.

laat u geen sigaar uit uw eigen doos aansmeren en meld u verhaal hier. samen staan we sterk!


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 26 sep 2008 00:01 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Ik hoop dat jouw toch naar het hoofdkantoor wél helpt....

Ik kan het niet en op mijn kleine privé actie tegen KPN, inmiddels al 114 (!!) medestanders, reageren ze totaal niet.
Mailtjes komen aan en ik krijg netjes antwoord dat de betreffende afdeling er naar zal kijken.
Brieven schrijven heeft geen nut, krijg gewoon geen antwoord.

Op de stoep gaan staan en vragen om een antwoord helpt hopelijk wel.
In ieder geval, succces met je actie!

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 28 sep 2008 11:28 
Offline

Geregistreerd: do 04 sep 2008 10:40
Berichten: 104
Ik persoonlijk heb een internet + telefoon + iptv aansluiting. Mijn download snelheid waar ik voor betaal is 6 mb. Maar als ik de tv aan doe dan keldert ook mijn snelheid naar ongeveer 4mb. Dit is pas sinds korte tijd normaal haalde ik altijd 6.3mb maar daar kom ik bij lange na niet aan.

Is daar iets aan te doen of is het hopeloos om er voor te gaan bellen.

Ps: ik zal als ik ga bellen waarschijnlijk wel de reactie krijgen dat iptv niet mogelijk is op mijn adres, het was eerst mogelijk toen ik het afsloot maar nu niet meer, heb het nog wel steeds.

groetjes mark


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 29 sep 2008 14:05 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 21 jul 2008 17:48
Berichten: 296
marcel234 schreef:
Lang verhaal maar voor en ieder met dir probleem zinvol om het te lezen.

In juli dit jaat starte kpn met het beruchte upgrade verhaal. Op 2 juli heb ik telefonisch aangegeven tegen kpn een upgrade te willen maken naar het extra pakket+interactieve tv. Na dit met veel moeite werd gerealiseerd was het up-profiel wel goed (1024kb) maar het down profiel bleef staan op 12mb en dat is contractueel niet juist. In combinatie, zoals in mijn geval met iptv, behoor je in getraind te staan op minimaal 16mb. (8mb voor de downsnelheid, en 9 voor iptv=minimaal 16mb)

Omdat dit niet wilde lukken werd in juli en monteur aangestuurt omdat volgens de 3rde lijn een restrictie zou bestaan op de zwarte thomsonbox en deze zou niet hoger kunnen dan 12mb. In mijn geval moest er een grijze experia komen want deze zou wél boven de 12 kunnen in trainen. Afijn, de monteur heeft hier thuis ruim 2.5 uur zitten ploeteren om deze grijze expria aan te sluiten en om het juiste profiel van 16 in te laden. Dit lukte ook(!) maar wa er misging kon ik al voorspellen, iptv werd 1 weeknd lang 1 grote ellende met uitvallers ezoenzo. Kortom, op maandag stond dezelfde monteur weer op de stoep om doodleuk de grijze weer weg te halen en weer en zwarte terug te zetten. De verbazing en vreugde was groot toen bleek dat de zwarte netjes intrainde op..16mb..top, niks meer aan doen riepen de monteur en ik tegen elkaar en hij vervolgede zijn weg.

Toch, als hier 2 stb`s van iptv gingen draaien kwam er met de download 2mb tekort. Ik belde later voor iets anders (mis 2 mailadressen sinds de upgrade) en opperde het 2mb gemis verhaal. De dame zette en ticket door en daarna bleef het stil...nu wordt het spannend.

Poosje later op een woensdag viel ineens de verbinding weg en dat bleef ook ruim 3 uur zo. Ik dacht, laat ik eens bellen. Wat bleek, kpn had stil zwijgend de lijn omgezet van isdn naar pstn maar zonder mij in kennis daarvan te stellen. Nu kon ik simpel zelf een pstn box regelen dus `savonds deed alles het weer. waar mijn woede wél over begon te koken was dat de exeria geen profiel meer had van 16mb maar weer van 12mb.

Ik bellen, gehannes hier en daar, afijn, al 3 weken lang staat deze ticket nog open. waarom ik de tittel "kpn weigert de profielen van extra te verhogen" komt omdat uit verschillende hoeken kenbaar word gemaakt dat bij een extra abbo volgens kpn ook een profiel hoort van 12mb. dat zal misschien zo zijn zonder iptv, maar met iptv hoortdit minimaal 16mb te zijn anders haal je als klant nooit je contractuele down snelheid.

Op dit forum en op forums als tros radar, vara kassa forum én het iptv forum van kpn zelf zijn al diverse klachten hierover gemeld, voornamelijk hoe de moderator van het iptv forum zelf de mensen probeerd wijs te maken dat bij en extra pakket en profiel van 12mb hoort en slechts in uitzonderlijke gevallen word verhoogd naar 16 laat mijn bloed koken van woede. Het is klip en klaar dat bij een extra pakket met iptv dat profiel van 16 hoort maar in sommige schrijnende gevallen zitten de mensen al ruim 2 maanden te wachten op dat profiel van 16mb. Helaas werd het de moderator van iptv zelf allemaal teveel en sluite hij de topic zonder enige reden.

Het is nu zo gesteld dat als je tv gaat kijken en opnemen je down snelheid keldert naar 4 mb(!) omdat, simpel rekensommetje, 12mb min 2 maal een stream van 4mb je down snelheid laat kelderen naar..4mb. dus, je betaald en sigaar uit je eigen doos gezien je vroeger om het 3mb pakket óók was ingetraint op 12mb.

In diverse telefoontjes naar 0800-0407 blijft met over, en over roepen dat er een ticket loopt, op mijn argumenten dat dit al 3 weken word geroepen maar er niks aan gedaan word weet men geen antwoord. Sommige hd medewerkers opperen doodleuk om je abbo maar op te zeggen of een advocaat in handen te nemen. Een andere hd medewerker vond het maar leuk mijn uit te maken voor alles wat mooi en lelijk was omdat hij het niet meer wist. en bos bloemen als escuus was het gevolg maar opgelost is en word het maar niet.

Als je alles leest links en rechts met mensen die net als ik in exact de zelfde situatie zitten kan je concluderen dat kpn simpelweg weigerd het profiel te verhogen gezien in alle gevallen nog steeds niks is opgelost.

Ik wil en ieder die een extra pakket met iptv heeft afgesloten en nog steeds niet de contractuele download snelheid halen op te roepen hier een melding te geven. Ik zal hiervan een verzameling maken en deze overhandigen in denhaag bij het hoofdkantoor van kpn.

laat u geen sigaar uit uw eigen doos aansmeren en meld u verhaal hier. samen staan we sterk!


Groet Marcel.


Hoi marcel,

ik stuur dit verhaal door bij ons intern,
ik weet er niet het fijne van,
als ik meer weet laat ik je dat weten.

Mvg

_________________
Met vriendelijke groet,

KPN Webcare specialist
www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 29 sep 2008 14:48 
Offline

Geregistreerd: wo 22 aug 2007 10:56
Berichten: 25
Woonplaats: 's-Heerenberg
Re: help
Verstuurd op: wo 13 aug 2008 12:01
Van: pdaas
Naar: mmvda

Oke,

ik begrijp de situatie, maar het kan voorkomen dat om wat voor reden dan ook de
verbinding niet goed is, helaas is dit voor u dus het geval, en dan kunt u kosteloos opzeggen,
en anders downgraden.

Wilt u gewoon het gewoon laten voor wat het is, moet u dat aangeven bij mijn collega
van de technische dienst, die gaat u hierover nog bellen.

MvgPeter den Daas

help
Verstuurd op: di 29 jul 2008 17:23
door mmvda

Ik ben overgestapt van planet naar KPN.
Vanaf de overstap op 5 juli heb ik problemen met de snelheid die geboden word. Ik heb namelijk IPB extra + i-tv. De snelheid waar mijn modem op intraint is 12,9 Mbit dit moet natuurlijk veel hoger zijn bij dit abonement. Na veel bellen en kwaad worden door de ondeskundigheid van de hd medewerkers kwam er eindelijk een monteur op 8juli.
Deze constateerde tot zijn verbazing dat mijn lijn de snelheid makkelijk aan kon na meting 19 Mbit. Het probleem lag dus in de centrale hij is hier naar toe gegaan en constateerde na meting dat er maar een signaal van 14 Mbit de centrale binnen kwam. Hij kwam terug bij mij thuis en zei dat het probleem dus in de centrale zat. Hij zou het doorsturen en ik zou over 1 of 2 dagen gecontakteerd worden hierover. We zijn nu twee weken verder en ik hoor nog steeds niets. Zoals gezegd heb ik al meer dan 15 euro belkosten gemaakt vandaar dat ik het via deze ingang maar eens ga proberen.
Zou u hier eens naar willen kijken
Mijn klantnummer is *********

Als KPN niet kan leveren wat ze beloven moeten ze het niet verkopen

Harald Jansen

Snelheids probleem
Verstuurd op: do 31 jul 2008 13:13
Van: pdaas
Naar: mmvda

Hallo,

ik heb uw probleem bekeken in de systemen,
ik kan u echter niet verklaren waarom u niets meer heeft gehoord.
Ik heb opnieuw uw probleem aangeboden bij de technische dienst deze zal u
z.s.m. terugbellen en opnieuw een monteur aansturen, het kan zijn dat dit
probleem in de centrale niet is op te lossen, als dat zo is zal u een downgrade worden aangeboden.

Heeft u evt. ook een mobiel telefoonnummer, dan geef ik deze door aan onze technische dienst,
zodat u beter bereikbaar bent.

Met vriendelijke groeten,Peter den Daas



Hoezo weet je hier niets vanaf PDAAS
Trouwens Ben nog steeds niet gebeld


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 29 sep 2008 18:35 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
Ik heb telefonisch contact gehad met Marcel en ik hou het ticket in de gaten. Het probleem is echter dat dat ticket voor 2 problemen tegelijk open staat. Voor de 2 verdwenen emailadressen en voor de profielsnelheid. Hij staat nu bij OPS voor de emailadressen en moet daarna doorgezet worden voor het andere probleem. ( 2 tickets tegelijk voor dezelfde klant aanmaken lukt helaas niet)

Ik hou je op de hoogte.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 29 sep 2008 20:31 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Top van je blizzaa :wink: Grappig dat ik je trof aan de foon! ik wacht het gewoon nog even af en als jij het volgt hoor ik GRAAG van je als er iets verandert in de situatie :mrgreen:

Groet maecel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 30 sep 2008 14:07 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 21 jul 2008 17:48
Berichten: 296
mmvda schreef:
Re: help
Verstuurd op: wo 13 aug 2008 12:01
Van: pdaas
Naar: mmvda

Oke,

ik begrijp de situatie, maar het kan voorkomen dat om wat voor reden dan ook de
verbinding niet goed is, helaas is dit voor u dus het geval, en dan kunt u kosteloos opzeggen,
en anders downgraden.

Wilt u gewoon het gewoon laten voor wat het is, moet u dat aangeven bij mijn collega
van de technische dienst, die gaat u hierover nog bellen.

MvgPeter den Daas

help
Verstuurd op: di 29 jul 2008 17:23
door mmvda

Ik ben overgestapt van planet naar KPN.
Vanaf de overstap op 5 juli heb ik problemen met de snelheid die geboden word. Ik heb namelijk IPB extra + i-tv. De snelheid waar mijn modem op intraint is 12,9 Mbit dit moet natuurlijk veel hoger zijn bij dit abonement. Na veel bellen en kwaad worden door de ondeskundigheid van de hd medewerkers kwam er eindelijk een monteur op 8juli.
Deze constateerde tot zijn verbazing dat mijn lijn de snelheid makkelijk aan kon na meting 19 Mbit. Het probleem lag dus in de centrale hij is hier naar toe gegaan en constateerde na meting dat er maar een signaal van 14 Mbit de centrale binnen kwam. Hij kwam terug bij mij thuis en zei dat het probleem dus in de centrale zat. Hij zou het doorsturen en ik zou over 1 of 2 dagen gecontakteerd worden hierover. We zijn nu twee weken verder en ik hoor nog steeds niets. Zoals gezegd heb ik al meer dan 15 euro belkosten gemaakt vandaar dat ik het via deze ingang maar eens ga proberen.
Zou u hier eens naar willen kijken
Mijn klantnummer is *********

Als KPN niet kan leveren wat ze beloven moeten ze het niet verkopen

Harald Jansen

Snelheids probleem
Verstuurd op: do 31 jul 2008 13:13
Van: pdaas
Naar: mmvda

Hallo,

ik heb uw probleem bekeken in de systemen,
ik kan u echter niet verklaren waarom u niets meer heeft gehoord.
Ik heb opnieuw uw probleem aangeboden bij de technische dienst deze zal u
z.s.m. terugbellen en opnieuw een monteur aansturen, het kan zijn dat dit
probleem in de centrale niet is op te lossen, als dat zo is zal u een downgrade worden aangeboden.

Heeft u evt. ook een mobiel telefoonnummer, dan geef ik deze door aan onze technische dienst,
zodat u beter bereikbaar bent.

Met vriendelijke groeten,Peter den Daas



Hoezo weet je hier niets vanaf PDAAS
Trouwens Ben nog steeds niet gebeld


Natuurlijk weet ik hier iets van af oplossing heb ik duidelijk aangegeven toch ???

Mvg

_________________
Met vriendelijke groet,

KPN Webcare specialist
www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 30 sep 2008 14:39 
Offline

Geregistreerd: wo 22 aug 2007 10:56
Berichten: 25
Woonplaats: 's-Heerenberg
leuke oplossing Peter,
Kostenloos opzeggen of downgraden.
Heb al tien jaar adsl van KPN zo jaagt men de trouwe klanten weg.

Trouwens de monteur zei dat na meting vanuit de centrale de lijn makkelijk 19 mbit aan moet kunnen.
er zou contact met mij opgenomen worden. Tot op heden niets gehoord.

Duidelijk is wat marcel zegt dat ze de extra profielen niet aanpassen.

MMVDA


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 30 sep 2008 16:52 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 21 jul 2008 17:48
Berichten: 296
mmvda schreef:
leuke oplossing Peter,
Kostenloos opzeggen of downgraden.
Heb al tien jaar adsl van KPN zo jaagt men de trouwe klanten weg.

Trouwens de monteur zei dat na meting vanuit de centrale de lijn makkelijk 19 mbit aan moet kunnen.
er zou contact met mij opgenomen worden. Tot op heden niets gehoord.

Duidelijk is wat marcel zegt dat ze de extra profielen niet aanpassen.

MMVDA


Ik kan er helaas niks anders van maken,
ik heb mijn best gedaan om het probleem op te lossen,
meer kan ik ook niet doen.

Mvg

_________________
Met vriendelijke groet,

KPN Webcare specialist
www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 01 okt 2008 11:02 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Kostenloos opzeggen is natuurlijk geen oplossing.....

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 01 okt 2008 12:50 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 21 jul 2008 17:48
Berichten: 296
Robèrt schreef:
Kostenloos opzeggen is natuurlijk geen oplossing.....


Als om wat voor reden blijkt dat de contractuele snelheid niet haalbaar is (technisch)
en dit kan niet worden opgelost, dan word een downgrade aangeboden, en als de klant dat niet wil,
kan er kosteloos opgezegd worden.

Mvg

_________________
Met vriendelijke groet,

KPN Webcare specialist
www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 01 okt 2008 12:55 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
pdaas schreef:
Robèrt schreef:
Kostenloos opzeggen is natuurlijk geen oplossing.....


Als om wat voor reden blijkt dat de contractuele snelheid niet haalbaar is (technisch)
en dit kan niet worden opgelost, dan word een downgrade aangeboden, en als de klant dat niet wil,
kan er kosteloos opgezegd worden.


Dat begrijp ik wel maar ik vind het niet een echt elegante oplossing.
Het is meer een overgave... :wink:

Ok, precies uitzoeken waar het probleem ligt kost gewoon te veel geld.
Met een eenvoudig internet abonnementje is er dan niet meer genoeg aan te verdienen.
Overstappen naar een abdere ADSL-aanbieder heeft dan geen nut meer, waarom zou die het wel voor elkaar krijgen over de zelfde draadjes.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 01 okt 2008 13:01 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 21 jul 2008 17:48
Berichten: 296
Robèrt schreef:
pdaas schreef:
Robèrt schreef:
Kostenloos opzeggen is natuurlijk geen oplossing.....


Als om wat voor reden blijkt dat de contractuele snelheid niet haalbaar is (technisch)
en dit kan niet worden opgelost, dan word een downgrade aangeboden, en als de klant dat niet wil,
kan er kosteloos opgezegd worden.


Dat begrijp ik wel maar ik vind het niet een echt elegante oplossing.
Het is meer een overgave... :wink:

Ok, precies uitzoeken waar het probleem ligt kost gewoon te veel geld.
Met een eenvoudig internet abonnementje is er dan niet meer genoeg aan te verdienen.
Overstappen naar een abdere ADSL-aanbieder heeft dan geen nut meer, waarom zou die het wel voor elkaar krijgen over de zelfde draadjes.


het is ook geen elegante oplossing daar ben ik het zeker mee eens.

Mvg

_________________
Met vriendelijke groet,

KPN Webcare specialist
www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 04:27 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Na aanleiding van de, ik denk, stroom van klachten is iptv met ipb niet langer leverbaar met het premium pakket van "tot" 20mb. verbeter mij als ik het verkeerd hebt? maar op kpn.com is alleen nog bassis te koop (tot 3mb) en extra (tot 8mb) zouden ze dan eindelijk wakker worden dat 20mb download nooit haalbaar is in combinatie met iptv? en wat gaan ze doen met de mensen die het is aangesmeerd in het recente verleden? compenseren lijkt mij de enisgte optie.

Nu nog alle problemen met het extra pakket oplossen dan is kpn weer in de goede richting. 8mb aanbieden met iptv terwijl ik hier met 2 streams amper de 4mb haal is natuurlijk schande ten top, zeker als ik wel hoger kan maar kpn weigert het profiel omhoog te gooien. mijn ticket staat al ruim 4 weken open zonder dat er maar iets aan gebeurt is. Blizzaa die hier actief is en werkzaam binnen kpn houdt een vingertje aan de pols en hoop dat het voor beetjesnel word opgelost.


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling