zo..laat ik t nog maar even voortzetten met de verdere belevenissen ,
vandaag de emperiabox thuis gekregen , tis een Thomson Speedtouch 780I WL (isdn) geworden , zal wel nodig zijn ..wel raar had me isdn lijn opgezegd , in ieder geval me 2e telefoonummer omdat ik toch geen isdn meer gebruik en 1 nummer voldoende is nu.
maargoed nu alles bestudeerd van de handleiding en wat me opvalt is dat er staat dat je het NT1 kastje en ook de huiscentrale (hier Duofox) kan verwijderen van de spaning zodra alles is omgezet naar de nieuwe abo ,
dit zou je dan kunnen zien als de LINE OK lampje van de NT1 uit is gegaan naar een dag of wat .
maar dan ?.... zitten dan die NT1 en huiscentrale dan zomaar voor noppes tussen je lijn ? er staat niet dat je de NT1 en huiscentrale helemaal kan verwijderen , maar als de spaning eraf is doen ze het ook niet meer toch ? kan ik dan niet gewoon vanaf de splitter (isdn NT1 aansluiting) rechtstreeks naar de EPB (aansluiting PSTN) ?
als dit kan lijkt me dat een stuk beter minder bedrading en zooi onder me tafel -)
hetvolgende ; er staat je zal een brief hebben gehad van KPN met een activatie code ... die brief is er nog niet , zou ik die al moeten hebben
of kan t evt nog efee duren ?
wel heb ik vandaag een brief gehad van KPN met een kaart om in te sturen voor een gratis draadloos telefoon (Chicago 700S) en/of gratis
monteur.
goed ik denk dat ik nog maar even wacht op t aansluiten van de boel , mischien dat er nog wat komt van de week , kan namelijk niet zonder internet hier , dus de boel moet gelijk gaan werken.
dat is t voor zover