Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 05 jul 2025 21:08

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 25 sep 2006 19:11 
Offline

Geregistreerd: vr 11 aug 2006 23:04
Berichten: 17
MR. IPB schreef:

Ook bij een wijzigingsverzoek zal de MPSD dit niet programmeren in de EB omdat dit anders tot een overspoelde helpdesk leidt.
Er kan immers géén onderschijdt gemaakt worden.


1 wat is MPSD?
2 hoezo niet programmeren in de EB. Het werkt bij nu zo ; het is dus al geprogrammeerd.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 25 sep 2006 19:17 
Offline

Geregistreerd: vr 11 aug 2006 23:04
Berichten: 17
IPB-Master schreef:

TEL1 met nummer *70
TEL2 met nummer *50

TEL2 staat ingesteld op ring all die gaat dus ook over wanneer *70 wordt gebeld

TEL1 staat ingesteld bij ingesprek doorverbinden naar TEL2
TEL2 staat bij ingesprek ingesteld op voicemail

Zo is er 1 telefoonnummer dat gebeld wordt maar 2 telefoons die reageren en zelfs 2x een gesprek gevoerd kan worden.



Ik lees nu weer allemaal dingen die mij niets zeggen qua instellingen:
wat is *50 of *70?
waar stel je in "ring all"?

en
"zelfs 2x een gesprek voeren" daar ging het toch allemaal om??


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 25 sep 2006 22:34 
Offline

Geregistreerd: wo 20 sep 2006 22:34
Berichten: 18
*50 en *70 zijn de telefoon nummers, ik ga natuurlijk niet zijn hele nummer posten hier :) en die ring all kan je niet instellen dat moet je door de service desk laten doen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 26 sep 2006 10:49 
Offline

Geregistreerd: vr 22 sep 2006 11:13
Berichten: 28
Daarom doe ik dit ook nooit. Het is mij zelfs verboden omdat je uiteraard geen onderscheid kan maken.
Maar ook omdat het niet wordt ondersteund.

Het is bijv ook mogenlijk om een doorschakeling te maken naar mobiel alleen op vrijdag van 2 tot 5 bijv.

Maar om dit allemaal te kunnen ondersteunen moet het tarief van de 0900 lijnen met een paar tientjes per min omhoog. (of het abbo.)

Het IPB is natuurlijk een goedkoop product en daarnaar zijn ook de ondersteunings-voorwaarden


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling