Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 17:54

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 16 nov 2013 18:06 
Offline

Geregistreerd: ma 11 nov 2013 19:59
Berichten: 1
De handleiding Internet+bellen geeft aan dat via inlog op http://192.168.2.254/index.stm o.a. de ECO-stand op het modem Experiabox V8 kan worden geregeld. Dat klopt.
Via ingestelde ECO-bloktijden wordt WLAN en de poort USBkabel afgesloten waardoor wattage-verbruik omlaag gaat. Dat klopt niet.

Het modem kan ook handmatig in ECO-stand worden gezet, maar ook dan kan internetten gewoon doorgaan, dus ik neem aan dat het wattage-verbruik niet vermindert.
Graag lees ik uw reactie op een van volgende vragen: Wie heeft ervaring met de instellingen ? Hoeveel watt verbruikt de Experiabox V8 ? Waar zou ik (behalve op dit Forum) een antwoord kunnen halen ? Bij mijn provider (KPN) weten ze het niet.

Omdat ik aanneem dat het modem tenminste 25watt verbruikt doe ik nu uit besparings-overwegingen 'snachts het modem helemaal uit. Nadeel is dat de telefoonlijn wordt gesloten. Ik werk bedraad (WIFI kan) met MAC OS10

Via http://192.168.2.254/index.stm kunnen vele instellingen worden gedaan.
Graag ontvang ik een reactie van iemand die daar meer over weet.
Is er een beschrijving van deze site en over de optie: Voice - Internal accounts ?


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling