Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 18:37

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: KPN laat met glasvezel.
BerichtGeplaatst: vr 10 sep 2010 17:24 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
http://www.nu.nl/internet/2330819/kpn-l ... vezel.html

_________________
http://www.parre.net


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 10 sep 2010 17:49 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Het is niet meer zo vanzelfsprekend dat KPN net als vroeger met het kopernetwerk nu een heel glasvezelnetwerk in Nederland moet neerleggen. Het is aan de gemeente of ze willen investeren in glasvezel of zoeken naar investeerders die het er brood in zien. Reggefiber is zo'n investeerder, waar KPN een flink aandeel in heeft.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 11 sep 2010 10:21 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Idd er zijn een aantal basiscalculatie's die men maakt om te kijken of het voldoende rendement brengt.Is dat niet zo dan wordt het niet "ontsloten".


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 11 sep 2010 10:34 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
En niet iedereen hoeft zo nodig glasvezel.
Goed voorbeeld is ik...
Ik heb alles van KPN, interactieve tv etc. Ik heb geen behoefte in snel downloaden. 8 mbit is voor mij ruim voldoende. Waarom zou ik glasvezel moeten?
Volgens mij zijn er zoveel mensen die denken dat ze glasvezel moeten hebben maar als je dan vraagt waarvoor is er vaak geen reden te bedenken waarom dit zo nodig moet.

Die test van Radar over glasvezel was ook niet helemaal eerlijk vond ik.
Er zullen ongetwijfeld problemen zijn met dat glasvezel dat ontken ik niet. Maar ze deden nu net voorkomen alsof je maar beter geen Interactieve tv kon nemen terwijl dit er absoluut los van staat. Bij Radar gooien ze alles maar op één hoop en doen voorkomen dat het allemaal de schuld is van glasvezel. Volgens mij is Interactieve tv gewoon een goed product. Ik ken zat mensen in mijn buurt die erg tevreden zijn.

Nadeel van KPN is dat ze zo groot zijn, en het spreekwoord zegt, "Hoge bomen vangen veel wind"
Procentueel gezien weet ik zeker dat er veel meer kleinere providers zijn die veel slechter zijn.
Maar goed... daar scoor je natuurlijk niet mee in de kijkcijfers.

_________________
http://www.parre.net


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 11 sep 2010 19:42 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Louwrens schreef:
Die test van Radar over glasvezel was ook niet helemaal eerlijk vond ik.
Er zullen ongetwijfeld problemen zijn met dat glasvezel dat ontken ik niet. Maar ze deden nu net voorkomen alsof je maar beter geen Interactieve tv kon nemen terwijl dit er absoluut los van staat. Bij Radar gooien ze alles maar op één hoop en doen voorkomen dat het allemaal de schuld is van glasvezel. Volgens mij is Interactieve tv gewoon een goed product. Ik ken zat mensen in mijn buurt die erg tevreden zijn..



Ik vond de uitzending ook niet helemaal eerlijk. Ze pikken er twee uit met problemen en lichten dat volledig uit in beeld. Oke, we moeten wel rationeel blijven, in grote lijnen zijn de aanloopproblemen groot bij glasvezel, maar lieve mensen, waar zijn nou geen troubels? ziggo? ik zit er bij, 1 grote puinhoop op snelheids gebied. Xs4all, ook zat over te lezen. Afijn, overal is wel wat.

Waar Tros radar wel zijn gevoelige vinger op kon leggen zijn de targets binnen kpn, ik lees dat op dit forum en vele andere fora's met de regelmaat. is het nou zo moeilijk om de klant netjes voor te lichten? daarom moet er binnen kpn en nieuw target systeem komen. Bij 5 aantoonbare klachten dat ze verkeerd zijn ingelicht door die betreffende callcenter medewerker, hop de laan uit, die persoon is blijkbaar niet bezig met he product, maar met alleen te denken aan zijn targets :evil:

Dat toevalig net en medewerker van KPN zijn diensten zwart gaat aanbieden...oei...oei, maar is dat kpn kwalijk te nemen? nee natuurlijk niet! maar helaas, het kwam wel in beeld :(

Gr marcel234.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 16 sep 2010 18:08 
Offline

Geregistreerd: za 20 feb 2010 20:05
Berichten: 23
Louwrens schreef:
Volgens mij zijn er zoveel mensen die denken dat ze glasvezel moeten hebben maar als je dan vraagt waarvoor is er vaak geen reden te bedenken waarom dit zo nodig moet.


Ik heb glasvezel genomen omdat ik goedkoper uit was dan met wat ik had helaas worden 2 (voor mij belangrijkste) beloftes niet waargemaakt door dat fantastische slechte modem

"Want met KPN Glasvezel is online gamen nooit meer hetzelfde. Of je nou gaat gamen op je PC, Playstation, Nintendo of Xbox, de snelheid van glasvezel Internet geeft je volledige vrijheid tijdens het spelen van je favoriete online games."

en

"Samen met andere gamers urenlang spelen zonder zorgen over de snelheid van je verbinding of, erger nog, het uitvallen van je verbinding."


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling