Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 29 maart 2024 14:28

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Email bij IPB
BerichtGeplaatst: vr 12 sep 2008 09:33 
Offline

Geregistreerd: zo 23 sep 2007 12:01
Berichten: 6
Woonplaats: OUD GASTEL
Ik kom terug van vakantie....steeds met webmail mijn mailboxen opgevraagd ....prima de luxe.
Wat zie ik op Mijn KPN...een vraag om een persoonlijke site te gaan bekijken en ik mag een nieuw adres aanmaken. Er is inmiddels veel communicatie met de Kpn-helpdesk geweest en zij beweren nu dat het aan mijn compu ligt. Wat is het probleem?
Ik kan mijn hoofdemailadres niet meer gebruiken maar alleen de aliassen. Ook het nieuwe adres werkt niet. :(

Wat is hier aan de hand? Als ik via webmail mijn hoofdadres benader zie ik dat er niets binnenkomt.

Wie geeft de gouden tip!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling