Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 29 maart 2024 03:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 29 mei 2008 21:31 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
Zou het nu serieus zijn of zou adslcentrale wederom weer eens fout zitten?

_________________
http://www.parre.net


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 29 mei 2008 21:42 
Offline

Geregistreerd: za 18 nov 2006 16:05
Berichten: 128
Citaat:
LAATSTE NIEUWS:

27 mei 2008 Er bereiken ons steeds meer geruchten dat KPN deze zomer (juli/aug.) de snelheden gaat verhogen. We hopen spoedig hier meer zekerheid over te kunnen geven. Heb je insite informatie, laat het ons dan even weten (info at adslcentrale puntnl)!
Bron:http://www.adslcentrale.nl

Het zou best kunnen de toekomst zal het leren.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 22:01 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Je weet maar nooit,maar ik denk persoonlijk dat de grote slag straks komt met glasvezel


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 31 mei 2008 07:18 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
Maarten schreef:
Je weet maar nooit,maar ik denk persoonlijk dat de grote slag straks komt met glasvezel


Mijn zoon krijgt glasvezel in aug. in Nijmegen een abo van 100Mb voor €40.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 31 mei 2008 10:59 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 dec 2006 15:20
Berichten: 10
Persoonlijk ben ik eigenlijk best tevreden.
Een stabiele verbinding al ruim 2 jaar. Géén problemen met telefonie of internet.
Het valt me eigenlijk steeds meer op dat iedereen tegenwoordig niet meer tevreden is over wat met heeft en alleen maar meer wil. (MEER>>MEER). Of je nu praat over telefonie/internet, televisie en natuurlijk het aantal te ontvangen zenders, auto's, huizen en ga zo maar verder.

Bezit van de zaak is het einde van het vermaak, of begeren bevredigt meer dan het hebben!!....

Of ben ik zolangzamerhand de enige die tevreden is met wat hij heeft...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 31 mei 2008 11:08 
Offline

Geregistreerd: za 18 nov 2006 16:05
Berichten: 128
Biatch schreef:
Persoonlijk ben ik eigenlijk best tevreden.
Een stabiele verbinding al ruim 2 jaar. Géén problemen met telefonie of internet.
Het valt me eigenlijk steeds meer op dat iedereen tegenwoordig niet meer tevreden is over wat met heeft en alleen maar meer wil. (MEER>>MEER). Of je nu praat over telefonie/internet, televisie en natuurlijk het aantal te ontvangen zenders, auto's, huizen en ga zo maar verder.

Bezit van de zaak is het einde van het vermaak, of begeren bevredigt meer dan het hebben!!....

Of ben ik zolangzamerhand de enige die tevreden is met wat hij heeft...


Dat kan je ook van kpn zeggen met deze prijzen. :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 31 mei 2008 11:49 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 15:02
Berichten: 320
Woonplaats: Middelburg
@biatch,

Daar heb je natuurlijk groot gelijk; het moet allemaal meer en beter, maar........
Als er twee pompstations naast elkaar staan die exact dezelfde benzine verkopen, de ene voor 1,60 de liter en de ander voor 1,30 de liter dan ben ik toch benieuwd waar jij gaat tanken.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 31 mei 2008 13:12 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Biatch schreef:
Of ben ik zolangzamerhand de enige die tevreden is met wat hij heeft...


Ik ben bijzonder tevreden met wat ik nu heb qua internet/telefonie/televisie.

Ik hoef niet zonodig meer meer meer meer....
Meer voor minder mag altijd.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 31 mei 2008 13:17 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 dec 2006 15:20
Berichten: 10
vankooten schreef:
@biatch,

Daar heb je natuurlijk groot gelijk; het moet allemaal meer en beter, maar........
Als er twee pompstations naast elkaar staan die exact dezelfde benzine verkopen, de ene voor 1,60 de liter en de ander voor 1,30 de liter dan ben ik toch benieuwd waar jij gaat tanken.

Die afweging moet iedereen voor zich zelf uitmaken en voor de benzine vindt ik dit lastig. Maar een ander vergelijk is als ik bij de Mediamarkt in de stad een TV kan kopen voor € 1000,- en diezelfde kost hier in het Dorp bij de plaatselijke detaillist € 1299 dan kies ik voor de laatste. Reden hiervoor is dat ik weet dat ik dan vriendelijk, correct, eerlijk en terzakekundig geholpen wordt en als er problemen zijn staan ze direct bij mij op de stoep om mij op alle fronten kosteloos te ondersteunen en de probleem voor mij oplossen. Dus voor mij geldt, uiteraard binnen kaders, toch de keuze voor de service.
Dan maar iets meer betalen... Met andere woorden: Ik geef liever € 100,- meer uit, dan achteraf voor € 1000,- spijt hebben.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 01 jun 2008 02:14 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Ik vind uw verhaal toch een beetje berusten op een utopie biatch en zal bij motiveren waarom.

een grote keten zoals mediamarkt bied velen malen meer garantie voor in de toekomst dan als een plaatselijke kleine speciaalzaak ergens midden in een dorp of klein stadje.

Doordat de kleine ondernemen vele malen minder inkoopt dan de grote zaken zoals o.a mediamarkt word het steeds moeilijker om voor die kleine ondernemer het hoofd boven water te houden. U geeft het zelf al aan, de kleine ondernemer vraagt 1299 voor een tv, en de grote jongens kunnen daar soms 100rden euro`s onder gaan zitten.

nu koopt u onder de gedachten die u vanavond hebt beschreven b.v een plasmascherm. een 3 kwart jaar later legt helaas de plaatselijke ondernemr het loodje door de ontichelijke concurentiedruk, waar blijft de service dan? weg foetsie want het "aanspreekpunt" is verdwenen, u zult het dan op eigen kracht moeten zien op te lossen. Vaak ook zijn de kleine ondernemers door de hoge kosten NIET aangesloten bij een geschillencomissie, wat gaat u doen als u er met die plaatselijke ondernemer niet meer uitkomt? naar het gerecht kan, maar daarvoor moet wel een hoge prijs worden betaalt in de vorm van een advocaat, als u verliest zit u met 1-geen oplossing, en 2- met een torenhoge kostenplaats vanwege die advocaat. Daarom is een geschillencommissie juist een uitkomt.

Mijn feiten berusten niet op een utopie, want het is zo, steeds meer kleine zaken sluiten de deuren omdat toch de meeste mensen kiezen voor snel en goedkoop in plaats van kleinschalig en service.

Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 01 jun 2008 05:58 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 15:02
Berichten: 320
Woonplaats: Middelburg
In beginsel ben ik het wel met biatch eens hoor, het is tegenwoordig alles beter groter sneller meer meer meer.......
Zelf heb ik ook jááren in een klein dorpje gewoond en daar is het toch min of meer de gewoonte om de spullen bij de plaatselijke ondernemer te kopen.
Toch gaat daar op 'n zeker moment een eind aan komen.
Bij de plaatselijke "electrozaak" kan je kiezen uit philips, philips of een philips, terwijl je bij bv de mediamarkt bijna verzuipt in de keuze mogelijkheden.
Die 300 euro prijsverschil is leuk verdient, want die apparaten van tegenwoordig gaan bijna niet meer kapot, dus service en nazorg zijn nagenoeg overbodig.
25 jaar geleden voor het eerst gezondigd, door een JVC televisie te kopen in de grote stad.
Ik had een videocamera en die JVC had extra videoingangen en de philips alleen maar een antenne ingang.
Na 10 jaar ging er 'n klepje kapot. Besteld in de grote stad en na 3 dagen was er een nieuw klepje...gratis. (na 10 jaar).
5 jaar later ging opeens de tv spontaan uit en even later weer aan. Helaas was het gehele beeld zo'n twee centimeter naar rechts verschoven. Links een zwarte balk en rechts miste een stuk.
TV weggebracht en 'n week later terug, gerepareerd en wel.....voor niks (na 15 jaar!!!)
Na 25 jaar vervangen voor een LCD tv.
Als er nieuw groot apparaat moet komen dan houd ik dat meergeld wel in eigen beheer.
Als alles probleemloos verloopt dan is het natuurlijk een hard gelach als je veel moet betalen voor weing, terwijl de buurman weing betaald voor veel terwijl het bij hetzelfde moederbedrijf vandaan komt (planet versus telfort).


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 01 jun 2008 09:37 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Misschien ligt de "waarheid" wel weer in het midden....

Een prijsverschil van 300 euro op iets van 1000 euro is wel wat veel.
Ik kocht mijn HD-recorder bij een kleine kwaliteitszaak voor 25 euro meer dan bij de Mediamarkt er schuin tegenover.
Jaren geleden kocht ik daar mijn luidsprekers van 5000 gulden en hij kwam ze kosteloos installeren en trok daar de hele avond voor uit, toen ik mocht betalen wilde hij maar 4500 gulden hebben.... :D
Daarmee kweek je toch een gevoel van "klasse" mee, en kom je er sindsdien altijd weer terug.

En wa dat meer betreft....toch overstag gegaan en voor 2 euro per maand meer mijn snelheid laten verhogen van 6Mb naar 10Mb in de maand...... :wink:
Die 2 euro zal ik vast niet missen maar die 4 Mb meer merk ik behoorlijk!

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 01 jun 2008 11:14 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
Ik ben het helemaal met Biatch eens.
Ook ik koop mijn tv's, wasautomaten etc bij de lokale witgoed winkel.
Daar ben ik enorm tevreden mee. Ik betaal inderdaad 100 of misschien 200 euro meer maar dat is me zeker waard.
Een klein voorbeeld was mijn afstandsbediening. Deze was kapot en deed helemaal niks meer. Ik ging naar de lokale witgoed winkel voor een nieuwe maar hij zei dat hij er eerst wel naar wilden kijken. Afijn, paar dagen later kreeg ik hem terug, schade was €10,-. Bij de Mediamarkt had ik zeker weten een nieuwe moeten kopen à 150 euro want ik moest de originele van Philips hebben. En de Mediamarkt heeft geen tijd om voor zulk soort dingetjes zich bezig te houden.
Dat scheelde me toch een berg geld. Voor kleine dingen komen ze zelfs tussendoor even langs. Kwartiertje werk en soms hoef ik niet eens te betalen.
De Mediamarkt wil ik wel gaan voor CD's, spelletjes etc maar zeker geen grote aankopen.

Voor mij dus ook een beetje extra service voor een paar honderd euro geen enkel probleem.

_________________
http://www.parre.net


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 01 jun 2008 11:23 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
goed te horen deze "promotie" van de lokale middenstand, maar kunnen we graag weer ontopic gaan :wink:

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 01 jun 2008 23:14 
Offline

Geregistreerd: za 09 dec 2006 14:46
Berichten: 7
Woonplaats: Haarlem
Om op het topic terug te komen: Vers nieuws op adslcentrale.nl :

Citaat:
De geruchten over een ophande zijnde snelheidsverhoging van KPN stapelen zich inmiddels behoorlijk hoog op.


Nog niets concreets maar het maakt wel nieuwsgierig.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling