Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 23:08

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 14 maart 2007 12:44 
Offline

Geregistreerd: vr 23 feb 2007 11:03
Berichten: 85
Hallo.
Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum ontwikkelt zich meer en meer tot een plaats waar "gevorderden" in de IT hun problemen m.b.t. de mogelijke (meerdere) funkties van de Siemens EB en de Speedtouch bespreken. Nou vind ik dat prima, maar het sterkt mij in de overtuiging, dat het beter gaat met I+B. Er zijn m.i. minder klachten en door de veelheid aan informatie op dit forum hebben we alles wat fout kan gaan en wat niet goed werkt wel zo wat gehad. Het is al eens eerder op dit forum genoemd: verreweg de meeste medelanders gebruiken de boxen waar ze voor ingezet worden. Gewoon internetten en bellen tegen een redelijk tarief. Alles wat de apparaten meer kunnen is mooi meegenomen en kan natuurlijk rustig worden gebruikt. Succes ermee mensen!!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 14 maart 2007 15:27 
Offline

Geregistreerd: wo 17 jan 2007 14:42
Berichten: 68
Bor de Wolf schreef:
Hallo.
Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum ontwikkelt zich meer en meer tot een plaats waar "gevorderden" in de IT hun problemen m.b.t. de mogelijke (meerdere) funkties van de Siemens EB en de Speedtouch bespreken. Nou vind ik dat prima, maar het sterkt mij in de overtuiging, dat het beter gaat met I+B. Er zijn m.i. minder klachten en door de veelheid aan informatie op dit forum hebben we alles wat fout kan gaan en wat niet goed werkt wel zo wat gehad. Het is al eens eerder op dit forum genoemd: verreweg de meeste medelanders gebruiken de boxen waar ze voor ingezet worden. Gewoon internetten en bellen tegen een redelijk tarief. Alles wat de apparaten meer kunnen is mooi meegenomen en kan natuurlijk rustig worden gebruikt. Succes ermee mensen!!



Hopelijk blijft er op het forum inderdaad ook ruimte voor de "gewone gebruiker". Bellen en internetten!

Juul


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 14 maart 2007 15:45 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
Gottfriedjuius schreef:
Hopelijk blijft er op het forum inderdaad ook ruimte voor de "gewone gebruiker". Bellen en internetten!

Juul


Natuurlijk, dit is een forum voor de geinteresseerde, startende en geoefende ipb-gebruiker :wink:

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 14 maart 2007 17:54 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Bor de Wolf schreef:
Hallo.
Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum ontwikkelt zich meer en meer tot een plaats waar "gevorderden" in de IT hun problemen m.b.t. de mogelijke (meerdere) funkties van de Siemens EB en de Speedtouch bespreken. Nou vind ik dat prima, maar het sterkt mij in de overtuiging, dat het beter gaat met I+B.


Mbt de Speedtouch is nog wel een traject te gaan temeer daar dit produkt betrekkelijk nieuw is icm IPB.
Het lijkt er idd op dat het aantal klachten aan het afnemen is en dat op veel eventuele vragen antwoorden op het forum te vinden zijn maar er zijn ook nog niet opgeloste items,dus mocht je nog willen bijdragen,je bent van harte uitgenodigd :)

NB:vergeet verder niet dat IPB+Mine ook nog uit de kinderschoenen moet komen dus nog genoeg uitdagingen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 14 maart 2007 19:50 
Offline

Geregistreerd: vr 23 feb 2007 11:03
Berichten: 85
Hallo.
Ik zal bijdragen aan het forum wanneer ik een heldere gedachte heb. Wat Mine betreft zal er inderdaad nog heel veel moeten gebeuren. Voorlopig houd ik de TV en stereo maar aan de kabel.

Nog even verder denkend over de vele mogelijkheden, die de EB en de Speedtouch bieden: Is het voor KPN en consorten geen nadeel dat er van alles en nog wat met de boxen uitgevoerd kan worden? Hoe meer funkties, des te meer kansen op storing. Toch? Of zie ik dat verkeerd? Voor de doorsnee gebruikers hebben de apparaten veel te veel funkties en wie er geen verstand van heeft en toch eens in de box gaat kijken kan er maar zo wat mis gaan. Nou ja "even KpN bellen" en het wordt snel weer opgelost. Zo worden daar niet moe om een beller meer of minder weer op weg te helpen.....


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 14 maart 2007 20:32 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Bor de Wolf schreef:
Nog even verder denkend over de vele mogelijkheden, die de EB en de Speedtouch bieden: Is het voor KPN en consorten geen nadeel dat er van alles en nog wat met de boxen uitgevoerd kan worden? Hoe meer funkties, des te meer kansen op storing. Toch?

In het aller begin van IPB had KPN juist om die redenen de Siemens Experiabox zo ingesteld dat je er maar weinig aan kon veranderen/instellen.

Maar in de praktijk blijkt dat er veel IPB'ers zijn die meer met de IPB doen dan internetten + bellen. Zoals o.a. online games spelen en VPN verbindingen opzetten.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 14 maart 2007 21:34 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
kpn zal gaandeweg steeds nieuwe dingen toevoegen aan internetplusbellen waardoor het steeds nieuwe vragen/problemen zal oproepen. dit forum zal tot in lengte der dagen actief hulp kunnen bieden aan mensen die hulp/vragen hebben (gelukkig maar anders zijn we werkloos :lol: )

voor mij als moderator van mine-tv is het net iets anders. mine staat nog zeer in de kinderschoenen dus er zullen nog genoeg vragen op mij afkomen. dat is nu nog niet echt merkbaar omdat de meeste mensen nog huiverig zijn dit product aan te schaffen. ook hiervoor geld wat ik in de eerste zinnen net schreef.


groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 14 maart 2007 21:37 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 02 aug 2006 23:15
Berichten: 310
marcel234 schreef:
kpn zal gaandeweg steeds nieuwe dingen toevoegen

Maak je borst maar nat!! All-IP netwerk van KPN komt eraan!!!! :lol: :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 15 maart 2007 12:41 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Flappie schreef:
marcel234 schreef:
kpn zal gaandeweg steeds nieuwe dingen toevoegen

Maak je borst maar nat!! All-IP netwerk van KPN komt eraan!!!! :lol: :lol:


Laat maar komen

http://www.kpn.com/kpn/show/id=873572


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling