buldog schreef:
Maar goed, waar het om ging is dat de snelheidsverhoging NIET gratis is, wil je naar een 8mb abo, zul je ook meer moeten betalen.
Voor de 3mb abo, met gratis bellen, die ik nu heb, zou ik dus €0,50 besparen, JOOOOOOO leve de kpn.
Buldog.
Voor mij is dit mogelijk wel interressant omdat ik momenteel lite heb met onbeperkt bellen. € 42,95 + 10,- = € 52,95 voor 3 / 512 mb.
Voor € 50 wordt het dan onbeperkt bellen met 8 / 1 mb.
Dus voor ruim dubbele snelheid nog € 3,- per maand minder betalen.
Ga je het echter vergelijken met andere aanbieders (Telfort, Tele2 en UPC in mijn gebied) dan is KPN nog relatief duur. Echter heb ik nog nimmer problemen ondervonden met KPN en wacht de uitrol van VDSL bij KPN af.
Anderzijds heb ik bewust gekozen voor satellietontvangst voor digitale televisie (Perfect via Canal Digitaal) en heb het probleembedrijf UPC de rug toegekeerd en die komen er bij mij niet meer in.
Dat is voor mij de reden vooralsnog bij KPN te blijven en wacht dan ook verdere ontwikkelingen rustig af.
Overigens heb ik formeel nog niets gehoord van KPN over de ophandenzijnde wijziging van de abonnementen. Dus als je niet op dit soort forums kijkt of niet de site van KPN bezoekt weet je eigenlijk nog van niets.