Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 08 mei 2025 04:35

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 04 jul 2008 17:54 
Site Admin

Niet helemaal juist. je betaalt €7.50 extra als je onbeperkt wilt bellen, geen 10€.

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 04 jul 2008 18:33 
marcel234 schreef:
Niet helemaal juist. je betaalt €7.50 extra als je onbeperkt wilt bellen, geen 10€.

Groet Marcel.

Loop het aanmeldformulier dan maar eens door.
Ik heb verder nog geen brief ontvangen van de kpn, ik kan via de website's niets vinden over de €7.50.

Buldog.

BerichtGeplaatst: vr 04 jul 2008 18:53 

buldog schreef:
Jep, en wil je onbeperkt betaal je €10,- meer, zit je op €45,-.
Ik betaal nu €43, ook met onbeperkt bellen, en 3 mb. :lol:

Het is maar € 7,50 dus totaal € 42,50 zie... http://www.kpn.com/internet/InternetPlu ... PlusBellen en dan tabblad tarieven..

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 04 jul 2008 19:24 

Citaat:
Buldog schreef:
Loop het aanmeldformulier dan maar eens door.
Ik heb verder nog geen brief ontvangen van de kpn, ik kan via de website's niets vinden over de €7.50.

Ik heb het aanmeldformulier op de KPNsite doorlopen (voor internetplusbellen basis) en kom op een gegeven moment wel degelijk de keuze tegen om belonbeperkt altijd te kiezen voor €7.50.
Dus waar jij je aangemeld hebt weet ik niet maar overal wordt bij het basis abonnement onbeperkt altijd voor 7.50 aangeboden.
De brief zou deze week of begin volgende week bezorgd worden.

Laatst bijgewerkt door Beeper op vr 04 jul 2008 19:41, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 04 jul 2008 19:40 
Je hebt gelijk, ik ging via de aanmeldbrief van breedbandwinkel, staat dus wel op de kpn-site.
Net zelf gebeld naar de klantenservice van de kpn, de meneer wist niets van die €7,50 wel dat ik binnen nu en tien dagen een brief krijg.
Maar uit ervaring weet ik dat als je weer belt, je weer een ander antwoord krijgt.
Maar goed, waar het om ging is dat de snelheidsverhoging NIET gratis is, wil je naar een 8mb abo, zul je ook meer moeten betalen.
Voor de 3mb abo, met gratis bellen, die ik nu heb, zou ik dus €0,50 besparen, JOOOOOOO leve de kpn.
Buldog.

BerichtGeplaatst: za 05 jul 2008 11:32 

buldog schreef:
Maar goed, waar het om ging is dat de snelheidsverhoging NIET gratis is, wil je naar een 8mb abo, zul je ook meer moeten betalen.
Voor de 3mb abo, met gratis bellen, die ik nu heb, zou ik dus €0,50 besparen, JOOOOOOO leve de kpn.
Buldog.

Voor mij is dit mogelijk wel interressant omdat ik momenteel lite heb met onbeperkt bellen. € 42,95 + 10,- = € 52,95 voor 3 / 512 mb.
Voor € 50 wordt het dan onbeperkt bellen met 8 / 1 mb.
Dus voor ruim dubbele snelheid nog € 3,- per maand minder betalen.
Ga je het echter vergelijken met andere aanbieders (Telfort, Tele2 en UPC in mijn gebied) dan is KPN nog relatief duur. Echter heb ik nog nimmer problemen ondervonden met KPN en wacht de uitrol van VDSL bij KPN af.
Anderzijds heb ik bewust gekozen voor satellietontvangst voor digitale televisie (Perfect via Canal Digitaal) en heb het probleembedrijf UPC de rug toegekeerd en die komen er bij mij niet meer in.
Dat is voor mij de reden vooralsnog bij KPN te blijven en wacht dan ook verdere ontwikkelingen rustig af.

Overigens heb ik formeel nog niets gehoord van KPN over de ophandenzijnde wijziging van de abonnementen. Dus als je niet op dit soort forums kijkt of niet de site van KPN bezoekt weet je eigenlijk nog van niets.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 05 jul 2008 21:58 

Altijd leuk die verschillende ervaringen.

Bij mij komt KPN er niet meer in en ben ik juist bijzonder tevreden over UPC... 8)

Gelukkig is dit ook normaaal en hebben al die providers bestaansrecht.
Stel je voor dat we weer terug moesten naar de tijd dat er alleen PTT bestond, de tarieven waren sky-high!

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 06 jul 2008 11:11 
Ik ben best tevreden over de kpn, alleen heb ik het gevoel dat alles wel iets goedkoper kan.
De kpn biedt veel gratis dingen, b.v. fax in e-mail, voicemail in e-mail, maar of je het echt nodig hebt?
Zonder die extra dingen kan de prijs wel omlaag.
Verder is het internet, en het bellen bij mij altijd stabiel, met zelden storingen.
Als ik bekijk hoe goedkoop telfort internet en bellen aanbied, en dan te bedenken dat telfort ook van de kpn is.
Heb tot nu toe nog niemand gevonden die mij iets kan vertellen over de bevindingen met telfort.
Bij iedere aanbieder zal er wel een keer iets mis zijn, dan zijn dit soort forums inderdaad een leuke bron van informatie.

Buldog.

Toch even gezocht: http://telfort.gebruikers.eu/forum
Ook bij telfort, problemen ten over.

BerichtGeplaatst: zo 06 jul 2008 12:12 

Ik kan ook niets zeggen voor of tegen Telfort, maar de helpdesk (0900 nummer) is meen ik hartstikke duur. En dat is bij storingen al een groot nadeel. Met wat wachten enz. enz. heb je zo een aardig bedragje verbeld waar je verder niets aan hebt. KPN heeft in ieder geval een 0800 nummer en dat scheelt direkt al een slok op een borrel!

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 06 jul 2008 17:56 

Dacht dat het nog niet vermeld was op het forum. Kpn heeft de beltarieven ook verhoogt.

Bel naar vaste nummers
€ 0,035 p/min (KPN)
Bel naar mobiele nummers
€ 0,17 p/min (KPN)
Sms met vaste telefoon
€ 0,16 p/bericht
(starttarief) € 0,05 p/gesprek

Chris

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 06 jul 2008 19:00 
Site Admin

Ikzelf heb geen moeite met die tarieven, mobiel bel ik altijd met vodafone, heb nog 75€ aan beltegoed in mijn bundel staan (abbo) dus daarvoor heb ik geen kpn nodig. bij het overgaan naar de nieuwe abbo krijg ik onbeperkt bellen naar alle vaste nummers. Smsén via een vaste foon doe ik nooit. Kortom, heb er verder geen moeite mee 8)

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 06 jul 2008 19:19 
Site Admin

Belde vanmiddag op om te vragen hoever mijn ugrade zat gezien ik ook niks heb ontvangen via post of mail. En ja hooooor daar gaat kpn weer: ja sorry we zijn uw order kwijt we moeten hem weer opnieuw doorvoeren. :evil:

In 2006 vraag ik ipb aan, gezeik gezeur, order kwijt leugen hier, leugens daar. :evil:
Op 1 november 2006 vraag ik i-tv aan: gezeik gezeur leugens hier, leugens daar, order kwijt 36 uur bellen op een 0900nummer pas 1 dag voor kerst werd het gelevert na heel veel gezeik :evil:

Tjonge jonge, kan kpn op het gebied van administratie nou niet een keer iets goed doen arghhhhhh :evil:

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 06 jul 2008 21:03 

Marcel,

Hoe lang is het geleden dat jij die upgrade hebt aangevraagd?
Ik heb het deze week aangevraagd en een bevestiging gekregen via de mail in een .pdf formaat. Heb jij dat ook toen gekregen?

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 06 jul 2008 21:44 
Site Admin

IK had hem via de telefoon bestelt 0900-1905 en daarna geen bevestiging of mail gehad. Ben niet de enigste elders lees ik meerdere mensen die na het aanvragen niks gekregen hebben. Kortom, er zullen wel meer mensen zijn die zich moeten melden om opnieuw het order porces in te gaan helaas.

Groet marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 06 jul 2008 21:50 

Ah, ok.
Ik heb 0900-0244 gebeld. De eerste keer wist de helpdeskmedewerker van toeten noch blazen en de volgende was helemaal op de hoogte en ze deed net alsof ik al de 100ste was die zich aanmeldden :D
We wachten nog even rustig af.

Webmail inloggen gaat nu ook anders bij mij. Ik heb nu ook de optie van @kpnmail.nl. http://webmail.kpnplanet.nl ziet er nu anders uit.
Tevens kan ik in "Mijn KPN" helemaal niks. Alle opties die ik aanvraag staat bij dat ze bezig zijn met onderhoud. Dit is al de hele dag.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]