Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 08 mei 2025 04:15

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 02 jun 2008 10:01 

adslcentrale.nl houdt vol met geruchten verspreiden.

Citaat:
Citaat:
2 juni 2008 De geruchten over een ophande zijnde snelheidsverhoging van KPN stapelen zich inmiddels behoorlijk hoog op. Een telefoontje naar de helpdesk van een provider leverde ons een directe bevestiging op dat KPN binnen 2 maanden de snelheden zal verhogen!!! Uiteraard zullen wij de uitrol van de verhoging weer bij gaan houden. we houden u op de hoogte.

Zou het dit keer dan toch??

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 02 jun 2008 11:04 

Ik blijf van mening dat de prijzen van KPN te hoog zijn ten op zichte van de geboden snelheid.
Om dit enigzins recht te trekken moeten óf de prijzen omlaag óf de snelheid omhoog.
Het eerst zal wel niet gebeuren dus blijft het tweede deel over....

Ik heb nu 100 reacties op mijn "actie".
De tijd van e-mailtjes is voorbij, ik ga nu schriftelijk met KPN hierover in de weer...... :wink:
Nut heeft het niet maar ik doe het toch!

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 03 jun 2008 12:16 

Er gaat idd iets gebeuren maar dat zal tzt op de website komen te staan en via wellicht campagne.

Wat ik zo gehoord heb (eea onder voorbehoud) is dat 1,5 mb down naar 3,0 gaat en 3,0 naar 6 mb (?) en dan wellicht nog een abbo daar boven.Wat er met de upload gaat gebeuren is nog een vraagteken.
Zoals reeds een tijdje geleden werd aangegeven gaat Planet op in KPN (?).

Het blijft dus een beetje koffiedik kijken maar er staat iets aan te komen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 03 jun 2008 14:23 

Een paar weken geleden heb ik zelf mijn abonnement geupgrade naar 3 mbit omdat 1,5 net iets te weinig was.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 05 jun 2008 08:22 

adslcentrale is nogal zeker over hun uitspraken.

Citaat:
4 juni 2008 Het is nu zeker dat KPN binnenkort de snelheden zal gaan verhogen. Net als de vorige keer zal dit gratis zijn maar deze keer zijn er wel speciale intructies. Deze instructies zullen wij hier plaatsen wanneer deze bekend zijn! Ondertussen maakt de concurentie zich op voor de strijd om de ADSL klant. Voor de klanten die naast meer snelheid ook minder willen betalen hebben wij enkele hele speciale aanbiedingen voor u.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 05 jun 2008 09:45 
Site Admin

Pas op(!) kan ook een stunt zijn om extra de aandacht te trekken op hun eigen website :wink: nergens anders lees ik iets over het verhogen van snelheden alleen daar. Als er sprake zou zijn of een gerucht dat er echt iets zit aan te komen moet het toch ook elders opdoemen? denk hierbij aan tweakers, daar zitten veel lui van de mphd :wink:

Groet marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 05 jun 2008 09:56 

Marcel,
Ja ik dacht er eigenlijk ook precies zo over.
Ze hebben al diverse keren de plank mis geslagen en inderdaad op tweakers lees ik er ook niks over.
Maar aan de andere kant zou je het ook anders kunnen zien.
Adslcentrale kan zich niet weer een fout veroorloven want dan zal niemand hun meer sirieus nemen.

We zien het allemaal wel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 07 jun 2008 07:13 

Idd gewoon afwachten,maar de persoon die ik gesproken heb,bevestigde idd een snelheidsverhoging waarbij de ingangsdatum en de exacte pakketindeling nog niet helemaal duidelijk was.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 27 jun 2008 09:10 

We zijn nu inmiddels een maand verder en nog niks.
Ze houden ons wel lekker in spanning :D
Of zou het weer luchtbel zijn?

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 27 jun 2008 12:50 
Site Admin

@lowrens:

Ik babbel al even tijdje mee op tweakers over deze vermeende snelheidsverhoging. Als je alles bij elkaar op telt kan je gerust concluderen dat er zeker GEEN snelheidsverhoging aan zit te komen. De wijkcentrales bieden simpelweg te weinig mogelijkheden om nu zoiets te gaan doen.

vanaf q2 2008 (dat zou dus volgende week moeten zijn} begint de uitrol van vdsl2 waarmee voorzichtig snelheden van 10 up en 30 download zouden kunnen worden behaald. Echter, is dit een utopie? ik weet het niet, lijkt mij erg stug dat ze bij een uitrol tevens gelijk maar een verhoging gaan inzetten. Kpn kennende knijpen ze de boel eerst af en zorgen ervoor dat ze zoveel als mogelijk cash er eerst kunnen uittrekken :mrgreen:

Afijn, ik blijf bij mijn standpunten die ik al eerder hierover gezegt hebt.

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 27 jun 2008 12:54 

Wat maakt dat adslcentrale.nl zich ongeloofwaardig hè :D
Ze waren er heilig van overtuigd dat er een snelheidsverhoging in zat en dat ze er zelfs bij betrokken werden.
Lijkt me inderdaad logisch dat KPN eerst al die centrales wil hebben voorzien van VDSL voor dat ze snelheid gaan verhogen. En voor dat VDSL helemaal is uitgerold kan ook wel een jaartje overheen gaan.

Mooi, adslcentrale.nl hoef ik niet meer naar te kijken :lol:

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 27 jun 2008 15:21 
marcel234 schreef:
vanaf q2 2008 (dat zou dus volgende week moeten zijn} begint de uitrol van vdsl2

Dat is goed nieuws, dat ze nu eindelijk echt starten met het uitrollen van VDSL2. Heb je dat uit een betrouwvare bron? Ik zit namelijk meer te wachten op de mogelijkheid van i-TV dan op een snelheidsverhoging.

BerichtGeplaatst: vr 27 jun 2008 16:33 

marcel234 schreef:

vanaf q2 2008 (dat zou dus volgende week moeten zijn} begint de uitrol van vdsl2 waarmee voorzichtig snelheden van 10 up en 30 download zouden kunnen worden behaald. Echter, is dit een utopie? ik weet het niet, lijkt mij erg stug dat ze bij een uitrol tevens gelijk maar een verhoging gaan inzetten. Kpn kennende knijpen ze de boel eerst af en zorgen ervoor dat ze zoveel als mogelijk cash er eerst kunnen uittrekken :mrgreen:

Q2 is april al. We gaan nu naar Q3. We zijn al op de helft van het jaar hoor :D
Tijd vliegt.
Dus als het goed is zijn ze al drie maanden bezig.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 27 jun 2008 16:50 
Site Admin

stelling schreef:
marcel234 schreef:
vanaf q2 2008 (dat zou dus volgende week moeten zijn} begint de uitrol van vdsl2

Dat is goed nieuws, dat ze nu eindelijk echt starten met het uitrollen van VDSL2. Heb je dat uit een betrouwvare bron? Ik zit namelijk meer te wachten op de mogelijkheid van i-TV dan op een snelheidsverhoging.

bij deze de bron op tweakers.

http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... 55553/last

groet marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 27 jun 2008 19:15 
Site Admin

Hedenmiddag heb ik 51 minuten voor jullie gespandeert om er achter te komen of er wel of niet iets over deze snelheidsverhogin bekend is. Niets dus! Op de vraag wanneer vdsl2 gaat uitrollen ook niks noempa te melden.

Beste mensen: er gaat NIETS gebeuren, niet nu, niet in augustus of wat dan ook. de enigste kans wanneer er iets gaat veranderen is als nederland onder het glasvezel ligt anders niets. Dus voor diegene die hierom twijfelde mijn advies om nu nog op te zeggen oor 30 juni anders zit je weer aan uw contract vast.

Ik denk dat ik lang genoeg vanmiddag heb gebeld en wel 9 verschillende mensen hebt gesproken die allemaal hetzelfde zeggen, en dat is: er gebeurt NIETS punt.

Groet Marcel.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]