Phr3ak schreef:
Zovaak wissel ik nooit van ISP, als eerste had ik UPC (in de begin dagen daarvan), maar dat had ik al gauw bekeken

Daarna kwam TweakDSL met 8mbit/1mbit lijntje, en dat vondt ik toen te duur en te slecht van kwaliteit, dus toen de overstap gemaakt richting de KPN, en die laatste is er al meer als 5 jaar aanwezig
En ohja, de KPN bevalt tot nu toe nog steeds prima!

dan heb jij geluk
je bent of een gebruiker die alleen zo nu en dan wat internet en geen game servers of andere instellingen in zijn eb hoeft te veranderen
of je bent 1 van de gelukkigen waar alles toevallig wel fatsoenlijk werkt
en jij hebt schijnbaar te veel geld om het geen wat ze bij de kpn teveel rekenen voor het aangebodene te kunnen betalen
zonder aan het einde van de maand te hoeven denken ik wou dat ik nog wat geld over had
want alles wat ze bij de kpn zijn is in iedergeval niet goedkoop ik durf zelfs wel te beweren dat ze de aller duurste profider zijn
en dat vind je echt niet terug in de hoge kwaltiteit die ze leveren
want die staat eigenlijk wel gelijk aan het geen de anderen ook leveren
trouwens als je het artikel had gelezen zou je ook hebben gelezen dat het over een voorspelling gaat die nog moet komen
Volgens een studie van onderzoeksbureau Forrester stapt in de komende jaren een kwart van de Nederlanders jaarlijks over naar een andere internetaanbieder.